A csábos rosszkislány Kerrigan rasztafrizurát és sokkal letisztultabb külsőt öltött magára, pofikája még inkább emlékeztet emberi mivoltára - úgy látszik, levetkőzte végre Lady Gaga fangirlségét. Az új Zerg egységek és fejlesztések már inkább megérnek egy misét, a kiegészítő a Wings of Liberty szellemiségét követi, tehát a küldetések között erőforrásainkat különféle kutatásokra és egységeink fejlesztésére költhetjük majd. De inkább beszéljenek a képek:
A múlt heti Blizzard látogatáson résztvevő szaklapokat végre nem köti az embargó, így lassan szállingóznak a további videók is:
a muszÁJ MEG J.
Stranger666: Ezek az újítások más játékok esetében bőven kevesek lennének pláne 6-8 év után. A fedezékrendszer pedig biza több gondolkodással jár, mert azt hozhatja magával, hogy az egységeknél számít a távolság.
headhunter86: Ez tök érthető. Én azt furcsállom elsősorban, hogy más játékokra meg sokszor megy a fika ld. C&C, hogy nem újít semmit. Holott ez a két gamma kb. ugyanannyit ér, az SC2 a múltja miatt erősebb multiban ennyi. A többi szubjektív. A Blizzard pedig szerintem egy kicsit túlsztárolt csapat. Gyakorlatilag most kihozták az SC2-őt ami ugyanaz mint az 1 csak balanceolva, szebb graffal meg új sztorival. D3 ugyanez lesz, sőt már a 2 is hasonló volt. A WoW volt nekik a nagy dobás de azóta ott is csak kiegek vannak. Amibe zsenik, hogy hihetetlen hangulatot tudnak csinálni. De azért az ő játékaiknál illő volna figyelembe venni, hogy mennyi idő alatt is készítették. Ha a pénzügyi terv engedné, hogy 6 évig hegesszenek egy CoD-ot az is büntetne biztosan.
Ezért is olyan jó fejlesztő a Blizzard, mert ők gondosan átgondolnak mindent, mielőtt beleteszik a játékba, több hónapos tesztek stb. Manapság mondj nekem még egy ilyen fejlesztőt. Nem sokat fogsz tudni mondani.
A sc2ben az újítások abban nyilvánulnak meg, hogy az alap egységek maradtak és az adott faj játékmechanizmusát más úgy egységekkel tökéletesítették/tik és ezt egész évben ballanszolják.
Persze lehet máshogy is nézni pl. arcade játéknak tökéletes.
princeps27: Minden meg lehet tanulni. a CoH-ban is fedezékbe másznak az emberek nem csak bambán lövik egymást, mégse olyan hűde nehéz. Sőt még olyanok is vannak, hogy megsérül a motorja egy járműnek. Durva mi? :) És 2006os játékról van szó :P
Ennek ellenére jó kis gamma lesz ez is és széles réteghez szól. A hype meg majd hozza a teszteket.
Akármit is mondtok a sztori szerint 4 év telt el, ennyi idő alatt ekkora változások reálisnak is mondhatók. Am a játékmenet meg egyatta más mint a sc1, ha játszik vele az emmber akkor rájön erre is.
Abban igazán jól nézett ki, de mondjátok hogy lady gagás hehe
Hát én most megint fel hipolódtam a témára,de valahogy mindig felbasz amikor rjövök pont így vártam az sc2-t őt és mekkorát csalódtam benne. NEM azt mondom szar volt,csak nekem egy sima sc1 felújítás volt,amit baszott sokért újraeltudtak adni. Persze most a sok fanboy leugat nem így volt,de lelke mélyén tudja hogy igaz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.