A designer Stephen Hood leült egy kicsit dumálni a CVG munkatársaival a Codemasters előzetes E3-as buliján. Azzal érvelt, hogy az F1 2011 nem olyan játék, mint a tipikusan évről-évre érkező címek.
"Azt mondanám, hogy az idei játék teljesen a saját lábán áll a többi játékkal összehasonlítva. Néhányszor összedobnak egy címhez egy szimpla folytatást, és kiadják, aztán meglátják, hogyan fogy. Azt hiszem van annyi új tartalmunk ahhoz, hogy úgy érezzük szükség van az új játékra is."
A Codies megmondóembere szerint rengeteg játékos követelte az osztott képernyős módot és a kooperatív játéklehetőséget, s szavaik meghallgatásra találtak - ezek benne lesznek az F1 2011-ben. Hood elmondása szerint ez nem minden, úgy fogjuk érezni, a játék teljesen más, sokkal élvezetesebb vezetni az autót - aki a stratégiázást és az összhangot szerette volna viszontlátni, az most szintén jól jár.
Az új multiplayer co-opban mindig látjuk, hogy barátaink online vannak-e a garázsban, bármikor kihívhatjuk őket némi kiélezett körözgetésre a következő játékmódokban: Be The Driver, Live the Life, Go Compete - számos beállítási lehetőséggel. Amit a fejlesztők alapból bele akartak tenni az első játékba, most végre rögzítésre kerül, s ez a legfontosabb. A kompetitív multiban 16 versenyző eshet egymásnak, nyolc MI-vezérelte pilótával együtt - így jön ki a 24 fős mezőny.
Mindkét új pálya, az indiai és friss németországi is bekerül a kalapba, természetesen az szabálymódosításokkal egyetemben. A KERS plusz 80 lóerejével és az állítható hátsó szárnnyal, mellyel 10 km/h-val gyorsabban düböröghetünk az egyenesekben. A grafikáért ismét a finomhangolt EGO motor felel, viszont a háttérben is lázas munka folyik, elvégre a újabb és újabb, a sportágban résztvevő mérnökök segítették a fejlesztést.
A képek már az idei részből valók, ősszel minden kiderül.
A sisak dolog viszont szerintem alapvető lenne. Ahogy az is, hogy a pilóták igazolgassanak egyik csapatból a másikba a szezonok során és az átigazolással a sisakokon megváltozzanak a szponzor matricák. Van még fejlesztenivaló bőven.
Amúgy amiket írtam, tényleg nem elvárás lenne, valószínű a kezdetek után skipelném az ilyesmit, de amit beharangoztak, az valami ilyesmit sejtetett. Így viszont csalódás volt.
Amúgy amit én szeretnék még a következő játékba, az az egyedi sisak szerkesztő. Én a GP4-et és az rFactort is saját festésű sisakban játszottam és az jó lett volna itt is.
Ez történne az olyan extrákkal is, amikre gondolsz, eleinte még jó kis móka-újdonság lenne, de idővel inkább versenyeznél..
14. egy pici mértékre gondoltam, hogy érezd a löketet, de azért ne robbanjon a motor, ahogy írtad :-)
www.f1game.hu
Magyarország egyetlen F1-játék rajongói oldala, a legfrissebb hírek és infók bővebben megtalálhatók itt.
Ami a SC-t illeti, az alap lenne, hogy kikapcsolható legyen. Én igényelném, de mivel itt a célközönség az abszolút arcade fanoktól egészen a műértő szimulátor rajongókig terjed, így meg sem fordulna a a fejemben a lehetőség, hogy ne lehessen kikapcsolni.
Én előzetesen valahogy a karrier módot úgy képzeltem el, hogy gyárthatunk egy rendes karaktert, mint mondjuk egy RPG-ben, azzal lehet nézelődni a padock-ban (persze nem sétálgatni, csak úgy bejárni a motorhome-ok környékét, mint a Dirt 2-ben) esetleg összefutni pilótákkal, nyilatkozgatni, a versenyek során körbenézni a boxban, kommunikálni a csapattal... A futam után látni magunkat, ahogy ünneplünk a dobogón (ha ott végzünk) Nem mondom, hogy ezek elvárások lettek volna, de a nagy szólamok után amikkel beharangozták a karrier módot, az ember valami ilyesmit várt volna.
Egy jó sztori az mindenképp kéne, hogy legalább 2-3 idényen át lekössön. :)
A Kers bevezetését nagyon várom, egy kis nitro feeling, de remélem nem úgy valósítsák meg, hogy észre se veszed, mikor használod.
Amúgy meg szerintem is a legfőbb baja a tavalyinak az, hogy totálisan steril és élettelen. A karrier mód meg pláne. Sokkal élőbbé kéne tenni a mostani részt a többi újítás mellett. Ha SC nem is lesz de a boxutcát csinálják meg rendesen ahogy a szabályokat is.
Urambocsá szerintem még a GP2 is beleférne egy komoly karriermódba.
http://www.youtube.com/watch?v=icyrRuwosqY
Vagy bámulod a PC által vezérelt Mercit, vagy lassú tempóban, előzés mentesen körözgetsz. Hozzá tartozik a valóság feeling-hez, de élő adásban is unom, a játékban is így jönne le. Persze, ez az én véleményem :-) Leegyszerűsítve - tegyék csak bele, majd én kikapcsolom, te meg nem :-)
Dobogó amúgy eddig 10-ből, 9 F1-es játékban volt, pezsgőzéssel együtt, a tavalyiban úgy vélték, hogy érdekesebb, ha az interview szobát teszik bele inkább... Szerintem tévedtek :-)
Pont azért lenne jó a Safety Car, mert úgy talán kevésbé mernének őrültködni az emberek. Ha egy bolond manőver után három kört kellene 130-al vánszorogva megtenni, kétszer is meggondolná, hogy belemenjen még egybe.
Egyébként nekem nem is a Safety Car hiánya volt a legnagyobb bajom, hanem hogy hatalmas karrier módot harangoztak be, ami aztán nagy nulla lett. Nem értem, hogy miért nincs még mindig dobogó a versenyek végén, miért abszolút steril az egész, miért van az hogy a reputáció növekedése ennyire átgondolatlan (én pl középszinten játszva a leghosszabb karrier módban az első szezonban Hamilton mögött második lettem a Virgin-nel, ehhez képest a Torro Rosso volt a legjobb csapat ami megkeresett és az is csak kettes számú pilótának...) Szóval több sebből vérzik az F1 2010, ennek ellenére azért nem rossz. Igaz, hogy az rFactor sokkal inkább szimulátor, de az azért a keményvonalasaknak való csak. Az F1 2010 sokkal szélesebb kört célzott meg és végülis nem lett rossz, de sokkal jobb is lehetett volna.
Erről eszembe jut az mikor az egyik nagy gran turismós gyerek nekifeszült vmi szuperélethű pc-s sorozatnak. Pénteken csak szabadedzést tartott. SZombaton időmérőt is beiktatott. Vasárnap 3 nap után végre elindult a futam, 2. kanyarban kiesett.
Kész, visszament a kevésbé élethű játékhoz és azt élvezte.
Egy dolog,hogy mi lenne jó és más dolog,hogy ez hogy működne az életben.
Online autóverseny játéknál már eleve annak is lehet örülni,ha normális emberekkel játszik vagy hogy ott nincs gond. Nemhogy még egy safety car is bekavarjon.
Ettől függetlenül várom ezerrel, csak nem élem bele magam sok dologba.
2. ha jól emlékszem eddig csak egy F1-ben volt safety car, de valahogy nem tudom a dolgot elképzelni. A játékokban általában összetörnek a kocsik, aztán már a következő körben nyoma sincs a balesetnek. Nem hinném, hogy meg tudják oldani, hogy a törmelékek, és a kocsi ott maradjon a pálya szélén, majd a safety car mögött körözve, lassan daruval + emberekkel eltisztítják a törmelékeket. Ráadásul multiban folyton körözhetnénk SC mögött, mert mindig vannak olyan köcsögök, akik direkt beléd jönnek...
Azon kívül, hogy safety car kell egyeseknek, el tudjátok működőképes módon képzelni a dolgot? Vagy mondani olyan címet (mivel rengeteg autós játékból hiányzik a SC), melyben volt SC, és működött?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.