A THQ ügyvezető igazgatója, Danny Bilson elmondta, hogy a Darksiders II-n dolgozó Vigil stúdió az elsők között kapott fejlesztői kiteket a Nintendótól. A cég arra számított, hogy bemutathatják majd az új konzolon futó játékukat az E3 alatt, ezért a showt megelőző 5 hétben külön programozók dolgoztak kifejezetten azon, hogy az anyag fusson Wii U-n. Végül aztán a Nintendo úgy döntött, hogy a külsős fejlesztők játékait a biztonság kedvéért inkább PS3-ról és Xbox 360-ról mutatja be, illetve hogy ne legyenek még teljes játszható játékok a látogatók számára.
Bilson megerősítette, hogy a játék Wii U-s verziója ugyanolyan jól fog kinézni, mint a PS3-as és Xbox 360-as változatok. Amikor arról kérdezték, vajon a Nintendo miért nem hajlandó elárulni a teljes hardveres specifikációkat, Bilson elmondta, hogy a konzol néhány pontja még nem végleges, több helyen fejlesztésre szorul.
A Nintendo Wii U, a világ valaha látott leghülyébb nevű konzolja nemcsak a közönséget és a részvénytulajdonosok véleményét osztja meg, de az is kiderült, hogy a külsős fejlesztők játékai Xbox 360-on és PS3-on futottak a Nintendo bemutatóján. A Darksiders II azonban már tényleg működik az új konzolon.
Arról nem is beszélve, hogy egy új konzol sose mutatja meg mit tud igazán még a legelején, így egy idő után lefogja hagyni a 360,ps3 duót.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.