A Microsoft kitalálta, hogy lehetne újabb szintre hozni a reklámozást: gesztusokkal és hanggal vezérelt reklámokat fognak építeni, melyek megjelenhetnek az Xbox 360 dashboardján, a játékokok belül vagy akár videós anyagokban is. A cég szerint kulcs az interaktivitás, a sima reklámokat ugyanis túl sokszor hagyják figyelmen kívül a fogyasztók.
Egyelőre olyan példákat hoztak, hogy kézlendítéssel lehet majd különböző dolgokra szavazni, ki lehet mondani a "Near Me" parancsot (közel hozzám), hogy a konzol kilistázza a hozzánk közeli üzletet az adott termékhez, amivel kapcsolatban azonnal több információt is lekérhetünk.
"Amikor az interaktivitáshoz szokott emberek néznek passzív médiumot, például tévét, azt figyeltük meg, hogy közben használják a laptopjukat, vagy a telefonjukat is" - mondta Mark Kroese a Microsofttól.
A Microsoft már egy ideje lebegteti a NUADS néven futó projektet, melyről egészen mostanáig nem tudtuk, pontosan, hogy mit takar. Csak sejtettük. S sejtéseink úgy néz ki, beigazolódtak, érkeznek ugyanis a Kinect-alapú reklámok az Xbox 360 dashboardjára, aminek elvileg még örülnünk is kéne.
Ez mekkora hülyeség! Azért hagyjuk figyelmen kívül, mert legjobb esetben is napi 5x látjuk ugyanazt a reklámot.
"Amikor az interaktivitáshoz szokott emberek néznek passzív médiumot, például tévét, azt figyeltük meg, hogy közben használják a laptopjukat, vagy a telefonjukat is"
Vagy kikapcsolják és szarnak az egészre....pl én
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.