Manapság, ha a produktumod kicsit szerényebb költségvetésű, mint az aktuális Call of Duty vagy a Battlefield, érdemes elgondolkoznod azon, hogy a dobozos játékot inkább free-to-play modellre cseréld, ezzel csökkentve a bebukás kockázatát. A Tribes: Ascend fejlesztője, a Hi-Rez is hasonlóképpen vélekedik, így a haszonszerzés a mikrotranzakciókra fog épülni.
Az IGN információi szerint a játékosok különböző felszereléseket vásárolhatnak valódi pénzért váltható játékbeli valutáért a karaktereik számára, összeállíthatják páncélzatukat, gyorsabban mozoghatnak, durva fegyvereket és robbanóanyagot tehetnek a kosarukba. Több finomságból álló egységcsomagokat is akár, hogy ne kelljen nekik aprólékosan összeválogatni a tarisznyába valót. Kérdés, hogy az ingyenélők fejére vajon ránőnek-e a fizetőképes userek?
A Loadouts rendszert igyekeznek megreformálni kicsit a fejlesztők. A sci-fi össznépi lövölde, a Tribes: Ascend még ebben az évben megjelenik elsőként PC-re, ám ha sikeresnek bizonyul a cím, a konzolos változatok sem váratnak sokáig magukra.
Csekkold a gameplay teasert:
De ott inkább zárt pályák vannak,ez meg ahogy látom,elég nyílt helyszín.
Szóval az UT nem igazán ezt a feelinget nyújtja.
Szerintem is inkább a section 8-ra hasonlít.
(és jó lenne ha valaki válaszolna legalább egy "nem tudom"-mal a 8-as hsz-ra)
Szóval a Halo Tribes-es beütésű. :D
A Tribes: Vengeance nagyon jó játék, főleg multiban. Még mindig játszanak vele. Korhoz képest csodálatosa grafikája is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.