Agyatlanul húzogatni a ravaszgombot felemelő érzés Stuart Black szerint, a designer anno a Black című FPS-eposzért felelt. A Codemasters újra elővette a receptet, hogy golyózáporral, robbanásokkal és ellenségek hadával adózzon a fegyverpornó szellemiségének.
A Codemasters rögtön két kedvcsinálóval is megörvendeztette a leendő rajongókat, nem is akárhogyan: a Bodycount tényleg remekül néz ki annak ellenére, hogy kicsit hunyorognunk kellett a megtekintésük közben. Intravénásan adagolni a szikrázó lövedékeket, a nagykaliberű fegyverek kerepelését megmagyarázhatatlan eufóriához vezet. Andy Wilson, a játék direktora szerint a legfontosabb kérdés, hogy az FPS műfajában igyekeznek a Call of Duty és a Battlefield fejére nőni.
Már a Black-ben sem tetszett, de hogy 2011-ben (vagy amikor majd megjelenik) miért nem jutottunk még el odáig, hogy egy hc fps-ben ilyen dolgok alapok legyenek?
Amúgy nekem meg az van az eszemben, hogy egy régi hírnél azt magyarázták, hogy nem akarnak olyan FPSt gyártani (megint) ami csak az agyatlan lövöldéről szól, ahol a taktika, a fedezékek érnek valamit, ahol nem kell 25 golyó belénk hogy vörösen izzon a képernyő, ahol tényleg a realizmus a lényeg.
u.i.:A Black a mai napig egy favorit, ami grafikát akkor nyújtott, attól össze vissza fostam magam (átvitt értelemben persze), ott a környeze, a fegyverek, és azok hangjai, az ellenség mind-mind úgy lett összekalapálva, ahogy azt egy hardcore gamer szeretné.
Amúgy szép a grafika, de a Black-nél tényleg olyan grafikát hoztak össze, ami akkoriban mindent vert, nem értettük, hogyan bírja a PS2, és szerintem még máig szép:
http://www.youtube.com/watch?v=d-5_84JsjxE
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.