A Flying Wild Hog frissen alakult stúdió, ezért az exkluzivitás: egy vadi új csapatnak mindig egyszerűbb egyetlen platformra fejleszteni, és a gárda vezérigazgatója, Michal Szustak szerint azért pont a PC-re esett a választásuk, mert a saját engine-jüket és lélegzetelállító látványt akartak prezentálni a játékosoknak.
Szustak elmondása szerint a motorjuk nem csak optimalizált, de gyönyörű grafikát biztosít, brutális rombolhatósággal és fizikával. Sok számítógépes játék csak egyszerű port, pedig "a mai konzolok a 4-5 éves PC-k szintjén mozognak", így aki igazán rá akar menni a külcsínre, annak nem érdemes a játékgépek felé fordulnia. A srácok egyébként a cső FPS-ek és a korlátozott interakció "népszerűségének" ellenére azt tűzték ki célul, hogy régivonalas játékot tesznek le az asztalra, hogy a legfanatikusabb Doom-, Quake- és Painkiller-rajongók is jól szórakozzanak vele.
A Hard Reset 2009 áprilisa óta készül, ennek ellenére furcsa, hogy csak két hete jelentették be, pedig a megjelenés szeptemberben várható. A Flying Wild Hog ezen a téren is szimpatikus irányvonalat képvisel, véleménye szerint a játékosok sem szeretik, ha a kiadók 2-3 évig hájpolnak egy játékot, aztán bejelentik, hogy mégis fél évvel később várható a premier, és megint újabb hónapokat kell várni.
"Úgy döntöttünk, hogy akkor mutatjuk meg a játékot, ha az készen áll rá. Ha szó szerint elkészült: nincsenek késések. Azt szeretnénk, ha a játékosok bíznának bennünk, és mindent meg fogunk tenni, hogy jó játékokkal lepjük meg őket a jövőben."
A konzol kontra pc párbaj pedig igen komolyan a pc felé dőlt. A konzolok már a béka feneke alatt vannak teljesítményben. Bármelyik komolyabb középkategóriás laptop megeszi őket keresztbe. Az asztalik meg egyenesen fényévekre vannak. Uraim több mint 3 generációnyi architektúrát is leváltottak már azóta. A gyártási és egyéb technikai módosításokról nem is beszélve. Szerintetek miért kezdtek új konzolt fejleszteni? Mert kevés a vas.
Az utóbbi időkben a Frostbite2 ről is csak egy fajta hírek jönnek: "ez szedtük ki", "azt limitáltuk" a konzolos-ból/nál...
Aztán majd mindenhol kapunk negyed akkora texturákat fele fps-el, játéktér, user limit csonkítással, de akkor is dögöljön meg minden szomszéd tehene ! :)))
ehh, nevetséges! :( Próbáljunk már meg örülni egyszer valaminek és ne szardobálással kezdődjön mindig minden ! ):
„A Flying Wild Hog új előzetest dobott ki a PC-exkluzív Hard Resetről….“
Már rég olvastam ilyesmit, megszoktam a konzol exkluzív bevezetőket, de hajrá, ez jónak tűnik :-)
A Designnal egyetértek, borzalmas az egész. Pláne azok az autók... :) De magával a megjelenítéssel nincs probléma, a textúrák élesek, és úgy tűnik, nincsenek is elnagyolva. Az effektek is jónak látszanak. Szóval annyira nem rossz a helyzet.
Mármint kezd unalmas lenni hogy bizonyos játékokrol hetente 3 semmitmondó hir érkezik és a megjelenés meg jövöre valamikor.
Respect-Respect!!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.