Vámpírok, vérfarkasok és lidércek, valamint az őket megfékező emberek világára épülő MMO úgy kell nekünk, mint egy falat kenyér - rendkívül izgatottak voltunk a 2008-as bejelentéskor, hiszen ezzel az egyik legjelentősebb szerepjáték valósulhatna meg online vizeken. A CCP elismerte ugyan, hogy túl lassan halad a fejlesztés, hiszen három nagy játékukra is figyelniük kell, de legalább nem törölték a címet.
Az utolsó próbálkozás dicső emlékei még élnek bennünk
Az elmúlt időszak rányomta káros bélyegét a csapatra, hiszen a CCP atlantai bázisán, az ott dolgozók 20 százalékától voltak kénytelenek megvállni. Ők dolgoztak a World of Darknessen is, de az EVE Online-ban is közreműködtek. Miért volt rá szükség? Hilmar Petursson vezérigazgató a Gamasutrának elmondta, úgy érezték, nem koncentrálnak eléggé az EVE-re.
"Csapdába estünk, amikor azt hittük, végig tudunk vinni három dolgot is egyidőben."
Az EVE Online-nal most már elégedettek, hozzáadtak olyan fícsöröket is, mint a stratégiai térkép, valamint a Dust is meg tud jelenni a következő évben. A White Wolf Games szerepjátékait - köztük a Vampire: The Masquerade-et és a Werewolfot is - összefogó MMO jelen állás szerint nincs bajban, de amíg nem fordítanak rá kellő figyelmet, a távoli jövőbe vész a megjelenése. Az utolsó World of Darkness-cím hét éve látta meg a napvilágot a Troika tolmácsolásában, ez volt a Vampire: Bloodlines.
amugymeg én inkább fps ekel játszom....
És én ezt tényként mondom nem azért mert imádom a wowot és az az életem hanem mert ez tény... a sok 10 éves amcsi meg koreai akkor is megveszi
Marad akkor a Bloodlines és a millió mod, amivel fejlesztik azóta is. Ahhoz a játékhoz még most is havonta jelenik meg valami patch, mod, akármi, fantasztikus hangulata van... Nagyon várjuk ezt az MMO-t! Nagyon!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.