A híresztelések szerint a Dragon Age következő része multiplayeres komponenssel bővülhet, melyben helyet kap egy arénarendszer, PvE és PvP is. Állítólag mindezt a DICE-féle Frostbite 2 motorral tervezi megvalósítani a BioWare, ám az is lehet, hogy a többjátékos Dragon Age egy teljesen különálló rész lesz a sorozat történetében.
Ezen kívül úgy tűnik, hogy az Electronic Arts teljes erejével azon van, hogy bővítse a Dead Space franchise-t. Állítólag már készül egy FPS a témában, illetve tervben van egy űrhajós játék is. A legérdekesebb azonban egy akciójáték, mely nagyjából az Uncharted űrbéli megfelelője lenne. Mindezeken túl persze készül a Dead Space 3 is, ami a korábbi tippeknek megfelelően úgy néz ki, hogy a jeges Tau Volantis bolygón fog játszódni, és valószínűleg ebben lesz utoljára Isaac a főszereplő.
Bár persze kérdés, hogy mennyi időt kapnak az új részre, miután megpedzették, hogy megint reboot lesz.
Egész máshogy nézne ki mondjuk varázslóval játszni, ha egy mellélőtt tűzlabda után maradna egy kráter vagy rá lehetne gyűjtani az erdőt/házat a rosszfiúkra. Sokkal többet hozzáad az élményhez, ha a környezet reagál a játékos cselekedeteire.
#4: A multi jelenthet co-op játékmódot is, lehet ebből valami Diablo-szerűség is; a Baldur's Gate és Icewind Dale játékokban is ilyen volt a multi.
Volna értelme átállni? Hiszen egy RPG játékban nincs valós igény a rombolható természetre és nem mellesleg pont a redesign miatt kaptunk összesen talán 5 helyszínt a második részben. Inkább maradjanak az Eclipsnél és a történet minőségére / helyszínek változatosságára koncentráljanak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.