A Star Wars: The Old Republic game directora, James Ohlen nyilatkozta, hogy kezdetben, amikor a játék designcsapata összesen 3 emberből állt, és erősen azon gondolkoztak, milyen MMO-t készítsenek, még közel sem volt biztos, hogy összejön a Star Wars-cím.
A csapat ezért előállt néhány B-tervvel: ha nem sikerült volna a Star Wars, akkor megpróbálták volna összehozni egy Gyűrűk ura vagy Szilmarilok MMO-t, de előkerült a Stephen King-féle Setét Torony, illetve a Trónok harca is, mint lehetséges célpont.
Ohlen csupán annyit kötött ki már a legelején, hogy a játéknak történetközpontúnak kell lennie, hiszen ilyen MMO korábban még nem volt, s ezt megfelelően innovatívnak találta. Végül persze a Star Wars duplán kapóra jött: "Már volt egy belsőleg kialakított rajongói bázisunk, amit a Knights of the Old Republicnak köszönhetünk. Valójában, amikor megkérdeztük a rajongóinkat, hogy szerintük millyen MMO-t kellene csinálnunk, szinte mindig azt mondták, hogy a KotOR-ból kellene online változat."
Karácsony után visszavittem számlával, eredeti csomagolásban, hozzá se nyúltam a játékhoz.
Boltban közölték, hogy ők kiírták, hogy semmit nem vesznek vissza, nem cserélnek, ezt most bebuktam. Sajnos nem tudtam, hogy a 3 napos törvény által előírt kötelező visszavétel nem vonatkozik szoftverre.
Debilkék pedig inkább elbújtak a törvény betűje mögé, ahelyett, hogy azt mondták volna, "bocs, nem tudjuk visszaadni a pénzed, de itt egy kupon, amit az elkövetkező x időben levásárolhatsz nálunk". Ennyi eszük nem volt (OK, nem is várnám el tőlük).
Mindenkit csak lebeszélni tudok erről a "boltról", maximálisan vásárló ellenesek, üzletpolitikájuk kimerül abban, hogy ha a pénz a kezükben, onnan te egy senki vagy, nem ismernek.
Inkább az dühít, hogy írtam nekik és még megpróbálták úgy beállítani, hogy "mit pattogok, ők mondták" ami félig meddig igaz is....csak a baj az, hogy ők 3 naponta mást mondtak. Ha pedig annyira bozonytalanok, inkább ne igérgessenek. Mert azzal csak félrevezetik az embert. Pláne, ha ilyen sokáig, addig "amíg már késő"- ig. A többit megértem.
A futárszolgálat meg gondolkozzon el azon, hogy vagy kényelmesen dolgozik, vagy versenyképesen. De n csodlkozzon egyikőjük sem, ha ezentúl egyre kevesebben vesznek tőlük.
(amelett megjegyezném, hogy ez a csettintek és jön a cucc. Meg, hogy ők is meberek és sok a megrendelés dolog ott működik, ahol max házhoz szállítanak vagy egyenként. Nem pedig ott, ahol fix napokon szállítanak x csomagot adott helyre. )
Mi csettintünk más meg ünnep napokon is szaladjon, mert mi vásárlók vagyunk, de ha mi munkások lennénk és a főnök berendel ünnepnapon, mert a vásárló csettint nem törünk ki örömujjongásban. Bele kell kalkulálni, hogy afutárok is emberek az ünnep nekik is ünnep és korláltoltak a lehetőségeik a sok sok cím, merendelés, szabadság és az ünnepek miatt.
És jó lehet nem csak a Cd-galaxis hibája, hanem a ratyi fos nyomorék PickPackPoint os futárszolgálaté akik képtelenek egy 20 adikán feladottvalamit 30 adikáig kihozni....nevetségesek, hogy képesek versenyben maradni egyáltalán?
Arról nem beszélve, hogy a "hölgy" az átvételi ponton, kinyitott egy szekrény szerű valamit, ahol a felmosó vödröt egyebet tartja és a csomagok mint a lomok egymásra beszórva, és azok között turkált, hátha rá van írva a név. Aztán közölte, hogy vigyek számot a rendelésről, amit megtéve ugyanúgy nemtalálta a listából sem.....bár számomra kétséges, hogy tudja mit is csinál.....Ismét nem csalódtam a magyar szolgáltatás színvonalában.....-_-
#3. Hónapok óta lehetett pre-order kiadást kapni 1500/5000Ft-ért. Tisztán le volt írva a CDGalaxis oldalán, hogy aki olyat nem vesz, nem tudják neki biztosítani, hogy a megjelenést követően rögtön tudnak neki játékot szállítani. Na akkor most miért vergődünk azon, hogy nem tudod odaadni karácsonyra valakinek?
Én azt mondom, hogy ez a játék tény és való, sztori központúbb. WoW-ban a questekhez tartozik valami szöveg és mára már a játékosok nagy része berögzülten csak elfogadja és megnézi utána mit kell ölni/összeszedni. A phase rendszer tényleg egy tök jó dolog lett és sok helyen ezt nagyon jól ki is használják. WoTLK-ban még eléggé kiforratlan volt és látszódott, hogy ott még inkább csak próbálgatták nagyrészt, de Cataclysm-ben már sokkal jobban működött.
Jó ez, de még jobb lenne ha tudnám folytatni a játékot így 40 szintnyi fejlődés után :D Kíváncsi vagyok mikor lesz meg a játék.
Mellesleg ne a CD-Galaxisosokra haragudj, mert jelenleg az egész világon sehol sem lehet ToR-hoz jutni, a szerverek kímélése végett csak 2 hét múlva érkezik a következő szállítmány ahhoz a shophoz is ahonnan én rendeltem.
A játék story központúságáról meg annyit, hogy ne legyenek érte anyira oda. A WoW-is képes lenne azokra, amik ilyen stílusúvá teszik a játékot, csupán erre eddig nem volt igény, de már a Catalysmon is látszik, hogy elindultak abba az airányba és képesek is erre a Fading el.
Amelett a Gw2 nek sokkal interaktívabb a story része, mert ők ingame a játéktéren képesek ezt megvalósítani. De mielőtt még bárki jönne, hogy "fikázom" a játékot egy szóval sem mondom, hogy a ToR-nak bármelyiknél is roszabb a rendszere, csak nem értem, miért vannak úgy magukért oda, mikor ez egyáltalán nem új dolog. Az A net már akkor részletesen leírta, hogy teszi ilyenné a játékot, amikor az Sw ről még gameplay sem volt.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.