Számos kérdést tisztázott a Game Informer azóta, hogy bejelentették új címlapsztorijukat a múlt héten. Ezek szerint az XCOM: Enemy Unknown harcrendszere körökre osztott lesz, hasonlóan az eredeti játékokhoz, bár a csapatunk tagjai különböző statisztikákat mutatnak fel, nem elég a régi hagyományokat követni.
A globális stratégia valós időben zajlik. A játékosok idegen technológiák után kutathatnak majd, felszerelésünk szerves részét mi magunk gyártjuk majd le, kalandunk során összeszólalkozunk majd a világ kormányaival, kiknek keze elég messzire elér. Küldhetünk vadászgépeket a repkedő UFO-k levadászásra, toborozhatjuk és képezhetjük csapatunk tagjait. A különféle küldetésekhez más és más szakértelmű emberekből állíthatjuk össze az ütőképes csapatot.
Az Enemy Unknown ugyanabban a világban játszódik majd, mint a 2K Marin XCOM-shootere, de a stratégia csak idén ősszel lát napvilágot PC-n, Xbox 360-on és PS3-on. Fentebb három képet találhattok, melyek közül az egyik ingame a másik kettő az átvezetőkből származik.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.