Nem titok, hogy az id Software jelenleg gőzerővel dolgozik a Doom 4-en, miután a Rage már a piacon van - örülhetünk, hogy minden idejüket a Végzet 4 köti le. A Merlininkazani magazinnak adott interjújában John Carmack elmondta, hogy jelentős különbségek lesznek a Doom 4 különböző verziónak adatmennyisége között, elvégre az eltérő adathordozókból adódó fizikai korlátok rányomják a bélyegüket a játékra.
A programozó-istenség elhintette, hogy a PlayStation 3-as változat esetében ki fogják használni a Blu-ray lemez kapacitását - több tartalommal tömik meg, mint a PC-s és Xbox 360-as verziót. Nem a videók felbontásában lesz a különbség, azok továbbra is normál játékadatnak számítanak. A Doom 4 ugyanazt a Megatexture eljárást használja majd, mint a Rage, ennek megfelelően kétféle adatfelépítést használnak majd: a Blu-ray esetében nincsenek megkötések, az xboxos lemezeket vélhetőleg cserélgetnünk kell majd.
Carmack megemlítette, hogy PC-n tényleg egyedülálló a streaming technológia, de a jelenlegi sávszélesség-megkötések miatt az id nem akar kockázatot vállalni. A Doom 4 hatalmas szerverparkot követelne, így nem biztos, hogy el tudnák kötelezni magukat mellette.
A fejlesztés már elég régóta tart, de szinte semmit nem láttunk még belőle - halványan reménykedünk, hogy még idén napvilágot lát a Doom 4, főleg, hogy a technológia már kész van, de nem lepődnénk meg, ha még egy évet kéne várnunk rá.
Egyébként féltékenyek lehettek a ps3-ra, kedves x-boxosok, ugyanis eddig a ps nem kapott a Doom-ból és most kiderült hogy a 4.rész ps3-on lesz a legtartalmasabb! Idegesítő mi? Engem is idegesítene, ha a God of war4 tartalmasabb kivitelben jönne xboxra.
Ezt arra szokás mondani, amikor egy játék régebbi gépeken, hardvereken is elfut, a csúcsgépeken minden tükörsimán szalad:)
nekem ilyen Mad Max utánérzésem van tőle, persze valamennyi western és rengeteg sci-fi beütéssel :) de szerintem akinél nincsenek hardver akadályok, annak tetszik, tényleg fasza, nyitott világ, csomó lehetőséggel, meg minden, meg tök interaktív az egész, sajnálom is, hogy lehúzták sokan, a grafikáról meg annyit, hogy életemben nem láttam ilyen szép játékot, csak lehet, hogy nem valami legszarabb full alacsony felbontáson meg gagyi részletességgel kéne nézni...
#19: Ez a megszólalás szerintem már pályázhat a 2012-es év legjobb kommentjei közüli egyik díjra.
Mint programozó, felnézek rájuk...
Mint gamer, mélységesen csalódtam és leírtam őket...
(Ez az idióta szöveg meg szerintem félrefordítás, vagy a saját inkompetenciájuk (szar a Rage, akár elismerik, akár nem) játékosokra való kivetítése. Így is, úgy is szánalmas! ):
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.