Új, konkrét részleteket tett közzé a Game Informer legfrissebb száma a készülő Dead Space 3-ból. Ebből tudjuk, hogy a kooperatív módot megerősítették - nem is lepődtünk meg ezen -, viszont a kompetitív multiról lemondhatunk, szóval a második rész után nem erőltetik a fejlesztők. A lőszerutánpótlásról univerzális csomagok gondoskodnak, nem kell összehalásznunk a különböző fegyverekhez tartozó muníciót. Lesz fedezékrendszer. Kooperatív módban az átvezető jelenetekben Isaac és Carver interakcióba léphet egymással. Természetesen a nulla-gravitációs terek és a sötét folyosók is visszatérnek.
Fodders és Feeders - csupán két név az új nekromorphok közül, de lesz egy "havasi bestia" névre keresztelt fenevad is, és a százlábú rémségek sem ritkák. A helyszínként szolgáló jeges bolygó hivatalos neve Tau Volantis. A Fodderek átalakulhatnak két különböző nekromorffá attól függően, hogy miként öljük meg őket. Ezentúl sűrűbben találunk lőszert, ami jót tesz a folyamatos akciónak.
A Visceral azt szeretné, ha a Dead Space 3 kevésbé lenne lineáris mint az elődök. Épp ezért képesek leszünk felfedezni a körülöttünk lévő hatalmas környezetet, ahol találunk majd egyedi mellékküldetéseket is, a fő sztoritól függetlenül. A fegyverek moddolhatóak lesznek, például a plazmavágóból és a ripperből is készíthetünk egyedi alkalmatosságot. A halott, emberi ellenfeleknél fémhulladékot találhatunk, ezekből rakhatjuk össze az új mordályunkat.
Legfelül találod a három új képet, illetve a korábban kiszivárgott screenshotok nagyfelbontású változatát.
A DS1-ben mindössze hárman voltunk az egész hajón, a két NPC Kendra és Hammond meg... nos, sose tudhattuk kiben bízhatunk. Plusz állandóan tönkre ment valami hajón, így folyton versenyfutás volt az idővel az egész. A2-ben ez nem volt meg, igaz ránk vadászat az EarthGov, az Unitology, az orvosok, de még az ex-barátnőnk "szelleme" is.
De ami a 2-ben tetszett és jó volt: zéró-Gs móka, a spéci sisak, valamint a metrós rész és a nappaneles rész. Azt a drop-ot egy Sectoin 8 is megirigyelné.
DS-re visszatérve, az, amiket leírtál (fegyó, társ és muníció), pontosan azt a következtetést vontam le, hogy elképesztő nehéz lesz a játék. A videón is láthattuk, hogy lőttek ész nélkül a szörnyek és 2 másodperc múlva már veled szemben álltak. Én hiszek bennük, hiszem, hogy minőségi játékot kapunk.
Persze, ha az ellenség olyan számban jön és olyan erővel, hogy még ketten meghalunk három lépés után, akkor azt mondom "OK!". Pl. mint az Alien Breed co-opja, na az durva. Mintha alapból Elite fokozaton mennénk és az meglenne duplázva a két fő végett. Borzalmas mészárlás.
Ez a modolható fegyver kicsit a Space Siege-t jutatja eszembe, bár az 100%-ban horror volt, inkább hack'n'slash RPG-nek titulálva.
Én legutóbb az 1-et Hardon vittem végig, csak plasma cuttert használtam. Meg új armort, de mást nem. A Leviathen így is 1x tudott hozzám érni. Meg mikor jött az a böhöm dög. Hú, annyira lent volt az életem, hogy még egy pici piros csík sem látszott mégis lenyomtam! Micsoda izgalom volt és kielégülés. :D
A nagy dumaval, hogy uj, jobb gameplay (ami nem baj sot )aztan aztan meg jol rapacsaltunk. Mert azt a keveset is elbaxtak vele amitol jo vagy "kulonleges" volt.
Ha jo az irany np.
Csak jo legyen.
Ennyi.
Max, idegesito..
A para faktort nem ez adta.
Az 1. normalon is paras volt.
*ezt félreírtam előbb, elnézést.
Béke
Az meg h co-opba játsza az ember onnantól meg aztán 0 para. Ott már átmegy vidám hentelésbe.
Az ellenfelek véletlenül nem halnak meg maguktól, ha közel érünk hozzájuk? Vagy az majd a negyedik részben lesz?
:(
Innentol kezdve egy szimpla tps amiben van ilyen tapolas meg nemi targyvarialas.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.