"Miért nem lehetett ez olyan nekünk, mint a többieknek a Skyrim, vagy a Red Dead Redeption?" - tette fel a kérdést gyakorlatilag magának Jason Rubin, a THQ frissen kinevezett ügyvezető igazgatója. "Miért kellett olyannak lennie, amilyen? Ez a csapat készíthetne olyan játékot is, ami nem teljesen hoz szégyenbe." - folytatta, kissé keményen, de hozzátette, nem szégyenli igazából a Saint's Row: The Thirdöt, de szerinte nagy lila dildók és hasonló dolgok nem működnek, csak a South Parkban.
Ezért azonban Rubin az előző vállalati vezetést teszi felelősség: szerinte akkor úgy működtek a dolgok, hogy a fejlesztőknek nem volt sok választási lehetősége azon belül, amit éppen csináltak. Szerinte a Volition ennél sokkal többre képes.
Az új ügyvezető stratégiája egyértelmű: kevesebb, de hardcore játékosoknak szánt címeken fognak dolgozni, és igyekeznek biztosítani ezekre megfelelő pénzt és időt. Szerinte a THQ jelenleg megfelelő mennyiségű csapattal és emberrel rendelkezik. Teljes gőzzel készül a Guillermo del Toro-féle inSane, valamint a Darksiders II - utóbbiról Rubin azt gondolja, hogy nagyon érdekes ugyan, de szerinte a fejlesztők "más nagyon érdekes címeket is tudnának készíteni."
A THQ nemrég kinevezett főnöke, Jason Rubin ambíciózus, és tényleg a siker útjára szeretné terelni a kiadót. Éppen ezért úgy gondolja, nem csak a Saint's Row-sorozatnak kellene megváltoznia, de a Darksiders II készítőinek is mást kellene csinálnia a jövőben.
A Darksiders kellemes volt egyetlen komoly hátránya a PS szintű grafikája, viszont remek példája a "Crytek grafika != játékélmény" elméletnek. Ha odafigyelnek kicsit, a Darksiders II komoly sikereket érhet el, persze nem számítok arra, hogy nagyobbá válik, mint egy God of War, de Xbox360-ra nagyon hiányoznak az ilyen stílusú minőségi címek mostanában.
Én személy szerint nagyon boldog lennék, ha a Space Marine kapna egy folytatást, igazán elszomorít, hogy nem terveznek újabb játékot ilyen stílusban, pedig remek volt, hogy a játék egyszerre volt Hack 'N Slash és TPS. A Warhammer 40k remek táptalaj, és ha kicsit javítanak a játékmeneten pl. beleraknak fejleszthető páncélzatot (emlékeim szerint nem volt az eredetiben), blokkolást és az ezzel járó kontratámadást, a sztorin javítanak és mondjuk a folytatásban a főszereplő félig/teljesen Chaos esetleg fedezékrendszert, akkor lehetne egy komoly Gears of War ellenfél, ami nem lenne kis szó.
Egyébként szerintem éppen a DarkSiders sorozat sikere lehet a jövőbeli felívelés kulcsa. Ahogyan mostanában a híreket elnézem, a THQ-nak eléggé szüksége van most az anyagi fellendülésre, eléggé öngól lenne, ha az egyik legelismertebb játékukat önmegvalósítás ürügyén kidobnák az ablakon.
Ízlések és pofonok. (Bár SR-t egyben említeni az ízléssel.. hm.. :D)
DS-t pedig tényleg ne bántsák, legvárósabb cím a nyárra.
A közeljővőben remélem sok jó játékot kapunk a THQ-tól
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.