Dead Space 3 - húsz perc vérfagyasztás

  • Írta: zoenn
  • 2012. június 16.
  • Videó
Link másolása
A Gametrailers ismét exkluzív anyagot szállított a Visceral soron következő horrorjátékából. Isaac immáron a fagyos bolygón kavar társával, Calverrel. A nyílt terep igazán felüdülés a megannyi szárt folyosó után, igaz a klausztrofóbiások igényei is ki lesznek elégítve. Ütős a kicsike!

A múlt heti E3-on az alábbi játékmeneti felvételt tekinthették meg a szerencsés újságírók, a GTTV jóvoltából viszont már mi is élvezhetjük a fagyos mókát. Új típusú nekromorph dögök is képviseltetik magukat - az élmény pedig még kooperatív módban is remek lesz - csaknem húsz perces hideglelés következik.

A videót ezen a linken érhetitek el. 

A Dead Space 3 jövő februárban jelenik meg.

 

28.
28.
Pharaoh
22-24#: A stílusod kissé lekezelő! Ha elolvastad volna a 9. kommentemet, tudnád, hogy tetszik a játék csak a véleményemet fejeztem ki a változtatásokról! A 21-esben pedig csak reagáltam az előttem szóló pontatlanságaira. A Prey multiban volt változó gravitációs tér és én arra gondoltam, hogy maga az ötlet, hogy a fizikát és a változó vagy 0 gravitációt kihasználva magából a mozgásból, az előrehaladásból puzzel-t lehet csinálni az a Prey védjegye volt!
27.
27.
krisztian66666
#26 Ezt én is eltudnám képzelni, bár nagyon sajnálnám Isaacot.... már drukkolok neki, hogy túl élje xD
26.
26.
bobmesa
Az augusztusi rész a srác mondandójában arra vonatkozik, hogy a játékkal kimennek majd a Gamescom-ra is.
Az pedig, hogy a játék hasonlít a The Thing-re nyílt titok. Több dolog is alátámasztja. Egyrészt már az első résznél a készítők is mondták, hogy nagyban befolyásolta őket, nagyon szeretik a filmet. Szóval a szörnyek kinézete és a "vírus" általi befolyásoltságuk/kaptár tudatuk innen jön. Továbbá szinte száz százalék, hogy új társunk, John Carver neve utalás John Carpenterre, már csak abból is kiindulva, hogy Isaac Clarke neve Isaac Asimov és Arthur C. Clarke nevéből épül fel. Szóval én már az első résztől sejtettem, hogy valamikor lesz egy havas pályarész is (azt konkrétan nem gondoltam, hogy egy egész bolygó lesz). Azon meg, hogy sárga gócok vannak, nem kell kiakadni. Ez a "Weak spot" (Gyenge pont, bossharcoknál jellemző) elnevezésű játékkoncepció része. Az, hogy most éppen sárga színnel jelölték a gyenge pontokat...inkább legyen sárga, semmint, hogy olyan színnel legyen, hogy ne is lehessen látni.
Más: Ha jól emlékszem volt róla szó, hogy a fő trilógia után várható majd egy szimplán lövöldözős, esetleg fps DS rész is. Simán eltudnám képzelni, hogy ez a rész azért vezeti fel ezt az exkatona Carver-t, hogy aztán ő legyen a főszereplő majd a soron következő részben.
25.
25.
Papus
#16: Hiba volt.pont ott indul be a játék,addig nekem is csak mérsékelten tetszett.
24.
24.
Hubert Cumberdale
#21: Te, amúgy meg a prey-ben nem is volt zero G... Ott mesterséges gravitáció volt csak, akárhogy turkálok az emlékeim között. Az meg nem ugyanaz, De javítsatok ki, ha tévedek. Meg gondolom hó is csak a losztplenet óta létezik... De szerintem a nes-es antarcticából lopták :D
23.
23.
Hubert Cumberdale
#22: még 20* óh én írástudatlan... :P
22.
22.
Hubert Cumberdale
#21: Jól van fiam ,akkor ne vedd meg, azt sírjál otthon, hogy nem ragadtak le egy ötletnél és találj 20 még játékot, ahonnan loptak.
21.
21.
Pharaoh
20#:
1. A sárga "gócok" és a havas bolygó a Lost Planet világa, ami 2006-ban jelent meg az első Dead Space előtt 2 évvel.
2. Az Alien filmekben hol láttál te fagyos bolygót? Az LV426-on vagy a Fiorina "Fury" 161-en, ahol zuhogott az eső vagy az LV-223-on, ahol homokvihar volt?
3. A zero-g pedig a Prey védjegye és onnan mentett ötleteket a Dead Space meg az Inversion.
20.
20.
Mortician
#9: Főellenségek esetén eddig is "rovarszerű" ellenségek voltak, konkrét példa erre a Hive Mind vagy épp egy rakat ellenfél a második részből. A "sárga gócok" jelenléte szintén az első rész óta része a játéknak. A Zero-G részek nemfognak kimaradni, ezt nyilatkozták is a fejlesztők, miután ez majdhogynem a sorozat védjegye. Emberek már lőttek ránk a második részben is, annyi különbséggel, hogy ott még csak átvezetők során, de itt már kibontakozott az EarthGov konfliktus, nyilvánvaló volt az emberi ellenfelek jelenléte (és pont ezért kell a fedezékrendszer.) A fagyos bolygót meg sokkal inkább az Alien ihlette, mint a Lost Planet. Horror tekintetben pedig majd kiderül milyen, szvsz a második rész felépítése lesz ebben is.
19.
19.
#13: A nekromorf barhogy irhato.
De a hardver is.
Mindenhogy helyes a magyar helyesiras szerint.
:)
18.
18.
#10: Jaja.
Nekem mar az elso resznel is az a film jutott eszembe.
De itt, hogy mindenfele csapokat novesztenek meg a havas palya.
Total The thing.
De szerintem szandekos is, az tuti.
Nem tunik rosznak.
Csak az egyjatekos resz is jo legyen.
17.
17.
Ecneb
Valahogy az az érzésem, hogy a 4. részben valahogy újra egy űrhajón fogunk játszani, ahol sok-sok horror hangulat lesz. A videót megnézve, nagyon szép, akciódús és félelmetes is, hiszen nincs hová futnod, csak egy hómező, ahol a túlélés a nullával egyenlő. Szóval nekem tuti vétel lesz!
16.
16.
sebtapasz
Nekem tetszik az, hogy próbálnak újítani, persze lehet nem jön be minden innovációjuk, de jobb, mintha mind a 3 rész egyforma lenne....pl. a gears of war 3. részét a játék 1/4-nél abbahagytam, mert ugyanaz volt, mint az előző kettő és ez egy idő után unalmassá válik! Szóval várós...mit mondott a végén a görög? Mi lesz agusztusban? nem hinném, hogy a játék megjelenésének dátumát mondta volna...
13.
13.
Ra1D3n
Nah, örülünk! Videót még nem néztem meg, de akkor lektorálnék: Felvezető szövegben szárt helyett zárt, valamint a cikkben vagy nekromorf legyen, vagy necromorph :)
12.
12.
Morvesz
Nekem nagyon tetszik, már várom :) a CO-OP- ot is szeretem !!!! (csak nemhogy elkúrják valamivel, de a vidiót látván nekem bejon az egész)
11.
11.
Pharaoh
10#: Főleg mikor a már feldarabolt halottakból kinő még egy-két csáp és újra támadnak!
10.
10.
DON GONDOCS
Jó ez a helyszín és a hangulat, kicsit olyan mint a The Thing cimű filmben.
9.
9.
Pharaoh
Dead space 3? Rovarszerű ellenségek egy fagyott bolygón, sárgás "gócokkal", amikre érdemes célozni, már emberek is lőnek ránk, fedezékrendszeres meg run & gun lövöldözés, horror 5%, levegőhiányos űr 0%, ez inkább már egy akciójáték, ami kísértetiesen hasonlít a Lost Planet-re. Nem mondom nekem így is tetszik, de kiadhatták volna inkább Dead Planet néven! :)
7.
7.
azureknight0715
Igen jól mondta a 6-os kommentelő. Ha megnéznéd elötte a trailert láthatnád hogy az elején egyedül megy. Majd utána hív barátot. Azt halála után bemutatják a cop modot és úgy megy tovább. Szal szerencsére a játékban egyedül mászkálhatunk hogy meg legyen a parás hangulat de ha nehezünkre esne egy-egy rész a játékban rögtön hívhatunk társan és cop módban lenyomhatjuk vele. Én személy szerint inkább egyedül nyomom majd ki az elején utána már lehet copban az még is más élményt nyújt hogy van veled valaki meg más ha egyedül vagy.
3.
3.
Hubert Cumberdale
Nekem tetszik, bár szerintem is hülyeség ez a 2 szereplő. Anélkül is lehetett volna coop-ot belerakni, ha már ennyire muszáj volt.
2.
2.
Zakkantable
De ha egyszer erre van igény...
Vagyis ettől veszik meg többen...inkább...
Én azért örülök neki szeretem a co-opot :D
1.
1.
AnimeWarlord
Jólesz bár én igencsak sokallom az akciót benne + a társ jelenlétét is feleslegesnek találom max arra jó, hogy tönkretegye azt a minimális "vérfagyasztást" ami még van a játékban. De komolyan, a dead space-ben és mint valamennyi horror játékban a fő félelem forrás, hogy egyedül vagyunk. Az, hogy mögöttem lohol egy társ és fedez a játék elejétől a végéig enyhén megpecsételi a parás hangulatot. EMlékszem mikor először játszottam a dead space első részével 5 másodpercenként néztem hátra , hogy van e valami mögöttem, de így...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...