A Gamasutra mikrofonvégre kapta a DICE egykori vezérigazgatóját, aki elmondta, hogy a Frostbite 2 engine jelenleg PC-ken érzi magát a legjobban, holott messze nem láttuk még a végleges formáját.
"Igen, őszinte leszek. A Frostbite 2 a következő generáció számára épült. Már a kezdetek óta ezt akartuk. Az volt a szemünk előtt, hogy olyasvalamit építsünk, ami bővíthető. Így amit most láttuk a Battlefield 3 alatt, az korántsem a végső állapot. Folyamatosan haladunk előre. Lefektettük a technológia alapjait és konkrét terveink vannak a jövőre nézve." - mondta az EA-fejes.
A motor egyik kulcseleme az animáció, erre kifejezetten büszke a svéd csapat. Tényleg hatalmas ugrást szerettek volna elérni, az inspirációt a FIFÁ-n dolgozó csapat adta. Az audio szintén jelentős szerepet kap, ahogyan a rombolhatóság is. Utóbbi nem csak esztétikai sallang, hanem a játékmenetre is komoly befolyással bír. Számost terület van hát, ahol a DICE tovább tudja polírozni a Frostbite 2-t. A csapat filozófiája szerint senkit nem kényszerítenek rá a motorjukra - a Danger Close személyes választása, hogy ezt a technológiát használják a Medal of Honor: Warfighter alatt.
A lényeg az, hogy ha a közeljövőben generációt lépünk, biztosan találkozhatunk még a felturbózott Frostbite 2-vel.
A Battlefield 3 büszkélkedhet a játékvilág legjobb hangeffektjeivel. Van egy külön videó, ahol bemutatják, hogyan rögzítették és építették be a játékba a hangokat. Ez meglátszik a végeredményen mert tényleg nagyon brutális lett.
A mozgásanimáció sem gyenge, nagyon szépen mozognak az emberek.
Az meg, hogy "milyen rendes tőlük, hogy visszaskálázták a mostani konzolokra is" ez egy baromság. Nyilván vissza kellett skálázni különben EA-tól nagyon kikapnak és az eladásoknak a fele sem teljesült volna.
" motor egyik kulcseleme az animáció, erre kifejezetten büszke a svéd csapat"
Melyik animáció? Az emberi mozgásokra céloz, vagy arra, amikor a kampányban történik valami nagy durranás, de hirtelen elfeketedik a kép és te már csak a lerombolt környezetet látod, ahelyett, hogy magát a pusztulás folyamatát is élvezhetnéd?
On: azért rendes volt a svédektől hogy visszaskálázták a motort a mostani generecióra és nem azt művelik mint a többi stúdió, hogy "készül a nextgen endzsin, ti paraszt korábbi generációsok viszont nem kaptok belőle semmit!"
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.