EA: a Frostbite 2 a következő generációra szól

  • Írta: zoenn
  • 2012. június 19.
  • Érdekesség
Link másolása
A DICE korábbi vezérigazgatója, ma EA fejes, Patrick Soderlund szerint a Battlefield 3 és a Medal of Honor: Warfighterért felelős technológiát igazából a next-gen hardverekre tervezték a kezdetek óta, attól függetlenül, hogy a fogyasztók már rátehették a kezüket. A jéghegy csúcsa még csak most jön.

A Gamasutra mikrofonvégre kapta a DICE egykori vezérigazgatóját, aki elmondta, hogy a Frostbite 2 engine jelenleg PC-ken érzi magát a legjobban, holott messze nem láttuk még a végleges formáját.

"Igen, őszinte leszek. A Frostbite 2 a következő generáció számára épült. Már a kezdetek óta ezt akartuk. Az volt a szemünk előtt, hogy olyasvalamit építsünk, ami bővíthető. Így amit most láttuk a Battlefield 3 alatt, az korántsem a végső állapot. Folyamatosan haladunk előre. Lefektettük a technológia alapjait és konkrét terveink vannak a jövőre nézve." - mondta az EA-fejes.

A motor egyik kulcseleme az animáció, erre kifejezetten büszke a svéd csapat. Tényleg hatalmas ugrást szerettek volna elérni, az inspirációt a FIFÁ-n dolgozó csapat adta. Az audio szintén jelentős szerepet kap, ahogyan a rombolhatóság is. Utóbbi nem csak esztétikai sallang, hanem a játékmenetre is komoly befolyással bír. Számost terület van hát, ahol a DICE tovább tudja polírozni a Frostbite 2-t. A csapat filozófiája szerint senkit nem kényszerítenek rá a motorjukra - a Danger Close személyes választása, hogy ezt a technológiát használják a Medal of Honor: Warfighter alatt.

A lényeg az, hogy ha a közeljövőben generációt lépünk, biztosan találkozhatunk még a felturbózott Frostbite 2-vel.

21.
21.
p3ti
Bad company 3 és mirrors edge 2 , istenem de szívesen hallanám/olvasnám hogy be jelentik valahol . BC2vel évekig játszottunk boxon , sokkal jobbnak tartom mai napig mint a BF3mat . A mirror's edge "steril" hangulata , meg ahogy váltakoznak a színek,környezet ,egyszerűen csak egyedivé tették a játékot . Nagyon örülnék a folytatásnak
20.
20.
Rabit Wars
"Következő generáció" hm Pc-ken nincs generáció mivel nincs kiaknázva a technika ilyen szinten , de a konzolokon már annál inkább most a jelenlegi generáció fut, majd a jövőben jön egy újabb "széria" (gondolom én) mivel egyre elavultabb lesz a játékokhoz ezért kell mindig újabb generációban gondolkozni ahogy az úriember is mondja, de könyörgöm pc nincs generáció mivel jelenleg sincs ki aknázva a számítógépekben rejlő "atom erőművek" energiája. hiába nyártannak jobbnál jobb alkatrészeket ujjakat legtöbb játék még nem tudja teljes mértékben ki aknázni a pc erejét hiába játszik az ember 3D-ben meg very highon a csúcs kategóriás gépeknek meg se kottyan!!
19.
19.
Cuppak
#5 Mirrors Edge 2 jöhetne már, egyik kedvenc játékom, de szerintem sokan egyetértenek velem
18.
18.
Cuppak
#15 A játékban lévő AK-47 nem a rendes AK-47, egy módosított változata, gondolom a hangja is más valamennyivel
17.
17.
AkosTorok88
#14: A DICE sosem volt konzol párti ? Ismered a bad company-t aminek nem sokára jön a harmadik része az direkt konzolos ja arról nem is beszélve hogy a pc-s játékosok soha nem fognak 1943-azni de amúgy igazad van télleg nem konzol párti
16.
16.
AkosTorok88
Én szeretem a bf-et a kedvenc játékom de xbox-on multiplayerben annyi idiótaságot láttam hogy nem igazán érzem előre lépésnek a frostbite 2 pl M416-tal soroz a fickó a következő pillanatban rálövök és ő tárazás közben öl meg ilyen bad company 2-ben nem volt pedig az nem frostbite 2-es
14.
14.
HerodPK
#11: hat nem tudom te mikről beszelsz:) én start óta BF ezek.... és ha konzol ilyen hibáid vannak .az tudd be annak hogy konzol... a Dice sosem volt konzol párti csak lásd hány bf et adtak ki eddig konzolokra is.... nálam is volt régen hogy itt ott volt fekete kocka de az egyértelműen driver hiba és driver csere után megszűnt..+ a mozgásanimációk az 1 ik legjobbak játékok terén és igen ott van a hang is.... sajnos a nagy riválisból kell példálózzak - nem trollkodas miatt .. de a CoD seriaban semmi úgymond egyeniseg nincs mert a fegyver hangok 50-100 weapon ..csak saccolok mert gőzöm sincs- osztozik azon az 5 fegyverhangon amit mar 500 éve használnak,,,zero innováció te meg fikázod azt aki igen is letett valamit az asztalra:)
13.
13.
Uhu123
#11: Az általad leírt problémák sajnos jelen vannak, de szerencsére elég ritkán.
A Battlefield 3 büszkélkedhet a játékvilág legjobb hangeffektjeivel. Van egy külön videó, ahol bemutatják, hogyan rögzítették és építették be a játékba a hangokat. Ez meglátszik a végeredményen mert tényleg nagyon brutális lett.
A mozgásanimáció sem gyenge, nagyon szépen mozognak az emberek.

Az meg, hogy "milyen rendes tőlük, hogy visszaskálázták a mostani konzolokra is" ez egy baromság. Nyilván vissza kellett skálázni különben EA-tól nagyon kikapnak és az eladásoknak a fele sem teljesült volna.
11.
11.
abydos
"Az audio szintén jelentős szerepet kap" Aham, egyetértek. Ez a 5 menetenként nincs hang a játékban bármelyik platformon igen csak jelentős jellegzetessége a BF3-nak.
" motor egyik kulcseleme az animáció, erre kifejezetten büszke a svéd csapat"
Melyik animáció? Az emberi mozgásokra céloz, vagy arra, amikor a kampányban történik valami nagy durranás, de hirtelen elfeketedik a kép és te már csak a lerombolt környezetet látod, ahelyett, hogy magát a pusztulás folyamatát is élvezhetnéd?
10.
10.
Dark_Temptation
Na a Mirrors Edge 2-õt én is megnézném frostbite 2 motorral! :)
9.
9.
brucestone
hát nem is csak az, hogy visszaskálázták, de gondolom nekik se olyan rossz hogy élesbe ki van próbálva a motor.
8.
8.
Teuton
Elgépelés a cikkben: "Számost" van "Számos" helyett a harmadik bekezdés egyik mondatában.

On: azért rendes volt a svédektől hogy visszaskálázták a motort a mostani generecióra és nem azt művelik mint a többi stúdió, hogy "készül a nextgen endzsin, ti paraszt korábbi generációsok viszont nem kaptok belőle semmit!"
7.
7.
drat576
#5: az bizony fincsi párosítás lenne :)
5.
5.
eszeanna
Mondjuk megmutathatná magát ez a motor végre a Mirror's Edge 2-ben.
4.
4.
reptile110
#2: elég fura hasonlat:D..
3.
3.
drat576
#2: nem értem mi olyan fura ezen, az összes engine-t (amit nem dobnak a kukába) folyamatosan fejlesztik
2.
2.
alexcargooo
szóval kb ez olyan mint minecraft?XDott is már lehetett venni a nem teljes játékot amit folyamatosan frissítettek:Dcsak itt a motorrol van szó nem egy játékról:D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...