A Hammerpoint Interactive fejese, Alex Josef egy nemrégiben adott interjújában kifejtette, hogy a The War Z-ben olyan megkötések lesznek, melyek az autentikus élménynek tesznek jót. Ha valódi pénzért vásároltunk magunknak élelmet vagy kötszert, azok is el fognak veszni (minden mással egyetemben), ha a karakterünket szétszaggatják a zombik.
A halál tényleg nem játék, akár normál vagy hardcore nehézségi szinten nyomulunk. Ha korábban valódi pénzért bespájzoltunk magunknak életmentő cuccokat a hátizsákunkba és meghalunk, búcsút mondhatunk mindennek - nincs kivételezés a fizetős és az ingyen játszók között.
Josef szerint ez nagyon jó ösztönző erővel bírhat a játékosokra, elősegíti, hogy ne vakon menjünk bele a nehezebb szituációkba. Óvatosnak kell lenniük azoknak is, akik nem szeretnek sok időt tölteni azzal, hogy élelmiszer és elsősegélycsomagok után kutakodnak, és inkább valódi pénzért megveszik azokat az ingame boltban. A halál végérvényes, és kezdhetjük elölről a gyűjtögetést.
A The War Z-ről írt előzetesünkből idézünk: "Találunk ugyan olyan ingame boltot, ahol valódi pénzért vásárolhatunk, de ez csak a kényelmet szolgálja. Tisztességtelen előnyt nem szerezhetnek mások, elvégre jobb fegyvert nem vehetnek, csupán élelmiszert és elsősegélycsomagokat. Olyan tételeket sem találunk a boltokban, amiket ne tudnánk megszerezni ingyen a játék világában. Azt hiszem, ez egy fair és követendő megoldás."
Pedig az az előzetes az jóféle :D (a kapcsolódó)
habár előbb utóbb! :P
Vagy meg kell venni egyszer és aztán aki akar vehet cuccokat?
Azért nagyon megnézném az arcát annak az illetőnek, aki egy csomó pénzt kiadott a cuccokért, aztán elhalálozik:)
Egyébként nincs mentés a játékban? Mert ha lenne, elhalálozás után vissza lehetne tölteni az előző mentést, és akkor minden cuccnak meg kéne lennie. Nem értem. Bár erről a játékról sem hallottam még...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.