A Ubisoft fejese, Jean-Phillipe Caro elhintett pár apróságot a ZombiU nehézségéről az Official Nintendo Magazine-nak. Ha úgy szeretnénk játszani a Wii U-s címmel, ahogy általában a Call of Duty zombimódjával szoktunk, akkor másodperceken belül halottak leszünk. Nem vicc.
A piacon egyre több akciójáték van. A Call of Duty vezeti a piacot, s mindenki megy utána. A Nintendo konzolján lehetőségünk van két képernyőn is nyomulni - sokan azt várják, hogy a TV mellett a tabletkontrolleren folytassák a kalandokat, de ez a lépés nem természetes és lassú. Ezért a ZombiU fejlesztői úgy döntöttek, hogy a GamePadot egyedül a térkép és a stratégiai terv kialakításához használják fel, egyfajta túlélési készletként.
Ha úgy játszunk a játékkal, mint a Call of Dutyval, rövid időn belül halottak leszünk. Meg kell tanulnunk használni a GamePadot a boldogulásunkhoz. Ha figyelünk és taktikázunk, életben maradunk, de csak akkor, mivel a játék iszonyatosan nehéz. Tehát a Call of Duty-al és a Left 4 Deaddel való összehasonlítás nem, a Dark Soulsszal és a Silent Hillel való párhuzam sokkal jobban megállja a helyét.
A ZombiU november 30-án jelenik meg Európában.
A zombiu meg hát... a "túl szép, hogy igaz legyen" esete.
Szerintem egy játék jóval nehezebb ha, az elveszettség érzetét kelti (Shadowman), ha olyan ellenségekbe ütközünk amiket nem lehet simán legyilkolni, hanem menekülni kell előlük(Silent Hill Shattered memories). Két olyan játékot írtam, amiket joggal lehet nehéznek mondani, a Dark Souls, csak szívatja a játékost. A kettő nem ugyan az.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.