Noha az Assassin's Creed III PC-s változata így is viszonylag keveset csúszik a korábbi részekhez képest, a Ubisoft mindent megtesz annak érdekében, hogy a majd' egy hónapnyi fejlesztési idő hasznosan teljen el.
A fejlesztők a Redditen válaszoltak a rajongók kérdéseire, ahol elárulták: a PC-s változat a specifikus funkciók miatt csúszik, ez a verzió valamivel részletesebb lesz a konzolosnál, na meg a játékgépeken a DirectX 11-gyel sem kellett szöszölni. Mindenesetre a számítógépes játék hiánytalan lesz, nemcsak a DLC-ket kapjuk majd meg a platformon, de az időközben megjelent konzolos patcheket is eleve beleültetik a kódba.
A készítők szerint már a következő javítás is úton van egyébként, a jövő héten várhatjuk róla az első részleteket, és további tervek is vannak a frissítéseket illetően, például belenyúlnának az üldözős jelenetek irányításába.
Az Assassin's Creed III PS3-on és Xbox 360-on már kapható, a PC-s változat november 23-án, a Wii U-s november 30-án jelenik meg.
:)
Azon gondolkoztam amúgy, hogy a konzolos megjelenés amcsiknál október 30. volt, nálunk 31., de a megrendelőknek már 30-án elkezdték kiszállítani itthon is. Ilyen alapon elképzelhető, hogy mi is november 23. helyett már 20-án hozzájutunk?
Egy szóval nem említik, hogy benne lenne az alapjátékban. Ez van =/
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.