Deam Hall a Joystiq magazinnak adott interjújában kifejtette, hogy a fő prioritást képviselő PC-s verzió tervezett megjelenése továbbra is decemberben esedékes, függetlenül attól, hogy már megindultak a pletykák a csúszásról.
A jövő héten öltenek testet az utolsó változtatásokra irányuló tervek, amiknek a feldolgozása azon nyomban el is kezdődnek. A munkálatok jó úton haladnak, de Hall még nem tudja, hogy ezek a módosítások milyen hatással lesznek a játékmenetre. Lehet, hogy hatalmas mennyiségű váratatlan munka üt be - de ne szaladjunk ennyire előre.
Még ebben a hónapban esedékes a nyílt tesztelési lehetőség, majd jön a kapacitási teszt, s ha minden jól megy, nem kell elhalasztani a megjelenést.
Az úriember kacérkodik a konzolos verziókkal is. Ha a PC-s munkálatok stabilizálódtak, és jól fog fogyni a játék, akkor a konzolport is szóba kerülhet. Hall határozottan esélyesnek tartja az xboxos és a PS3-as változatot.
Most akkor melyik platformon nem fogja érdekelni az embereket a grafika végett?Azokat akiknek jó a csúnya grafikájú konzolos játék vagy azokat akik PC-n minden fűszálat megvizsgálnak hmm?
A Dayz-meg egy jófajta túlélő játék, csak türelem kell hozzá.
Maradjon csak pc-n oda való!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.