Bizonyossá vált, hogy a Carmageddon: Reincarnation motorja támogatja az ún. mega-texturing eljárást, hasonlóan az id Software Rage-éhez, és mint ismeretes, az engine saját maga állítja be a grafika minőségét az adott konfigurációt figyelembe véve. De pontosan mit takar ez a hangzatos technológiai fícsör? A Wikipédiáról idézünk:
"Az egész terep egy méretes textúra, így nem láthatók az itt-ott fellelhető illesztési hibák és ismétlődések és ugyancsak nincs szükség a „ködösítésre" a látótávolság elcsalásához. Több milliónyi poligont mozgat és gigabyte méretű textúrákat is képes apró, 1 hüvelyknyi területre kicsinyíteni, mindezt minőségromlás nélkül. A MegaTexture összegzi az adott pályán található textúrákat és azt egy fájlba menti el. Ezáltal a program nem számolja ki külön az adott pályán lévő részeket, mivel azok egy fájlba vannak elmentve, amit előre betölt a pálya betöltésekor, s így kevesebbet is fogyaszt a program."
Két korai screenshotot is bemutatott a Stainless Games a várhatóan 2013-ban megjelenő játékból - ezeket fentebb találjátok. A Carmageddon: Reincarnation LAN-támogatással is fel lesz vértezve, a rendőrök üldözni fognak bennünket, illetve a játékosok kiugorhatnak a száguldó járműből. A fejlesztők még májusban 400 ezer dollárt harácsoltak össze a Kickstarteren.
Örülök az új résznek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.