Hideo Kojima, a Metal Gear-sorozat atyaúristene egy, az IGN-nek adott interjúban árulta el, hogy ő eredetileg Gray Foxot akarta megtenni a Metal Gear Rising: Revengeance főhősének, Raident a fejlesztőcsapat vetette fel ötletként. Végül az utóbbi győzött, amiben közrejátszott, hogy Kojima nem akart túlzottan belefolyni a fejlesztési munkálatokba.
"Ha vele kezdünk neki, nekem kell megírni a forgatókönyvet, ami nagy elköteleződést jelentett volna" - mondta, majd hozzátette, hogy a fejlesztést most már "a csapat fiatalabb generációjára akarja hagyni", persze ettől függetlenül a kontroll az ő kezében marad továbbra is. "Ha én találom ki ezt a játékot, és én vezetem a munkálatokat, már más játék lenne."
A Metal Gear Rising február 22-én jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.