A Quantic Dream pénzügyi igazgatója, Guillaume de Fondaumiere egy Lengyelországban tartott rendezvényen árulta el, hogy a Heavy Rain fejlesztése mindössze 16,7 millió eurót emésztett fel, ha pedig ehhez hozzávesszük a marketinges és a terjesztési költségeket, akkor is alig 40 millió eurós anyagi ráfordítást igényelt a játék.
A Sonynak viszont 100 millió eurót hozott, ami masszív nyereséget jelent. Mindezt azért tartotta fontosnak megemlíteni, mert szerinte az ilyen és ehhez hasonló játékok - lásd még például a Journey sikerét - bizonyítékul szolgálnak arra, hogy az innováció kifizetődő is lehet, és a játékipari szereplőknek, akik ennek az ellenkezőjéről vannak meggyőződve, muszáj változtatniuk a hozzáállásukon.
Fondaumiere szerint két fontos aspektusban hozott változást a Heavy Rain: egyfelől a játékosok barátnői és feleségei is leültek játszani a párjukkal, és talán legközelebb már ők maguk is elmennek játékot vásárolni, másrészt leszámolt azzal a felfogással, miszerint a játékok kizárólag gyerekeknek és tinédzsereknek szólnak.
Azt is hozzátette: el kell érni, hogy a játékok kultúra általános részévé váljanak, ehhez pedig kreativitás kell. Évente érkező folytatások helyett új címekre van szükség, olyan kiadókra, akik vállalják az új címekkel járó kockázatokat, és persze közönségre, aki a pénztárcájával szavazna erre az irányvonalra.
Én max 2-3 ezret fizetnék egy szinkron DLC-ért. Ilyen áron pedig elég sokat kéne eladniuk, hogy megtérüljön a meló :)
A gyereket hazavittem suliból és noszogattam,hogy dumáljunk, leültem hozzá mikor vacsizott, játszótéren is igyekeztem feldobni. nagyon magával ragadó.
- exkluzív cím
- erősen rétegjáték
így nézve pedig nem gyenge teljesítmény. :)
p3ti: ez sajnos tök irreleváns számadat lett most :)
Nem mindenkit érdekel a heavy rain, szerintem csak a gamereket.
A halot meg mindenki (legalább is sokkal többen) ismerik.
És nem is a heavy rain a ps adu ásza (pénz szempontból) míg a boxnak a halo az.
Nem mindenki szereti a változásokat, újításokat ezért a halo jó nekik de a heavy rain valami újat mutatott...
A termékeket a vásárlók veszik meg ez mutatja merre tart a társadalmunk.
Sajnos nagyon kevés ilyen fejlesztő van, de bárcsak több lenne. Látod ők megelégszenek 60 milla nyereséggel is, míg az Actinak az már kevés. Akkor ki a kapzsi?
Vegyük úgy, hogy szerintem kb 1.5 milliót adtak el belőle még teljes áron(ha nem többet) és utána még további 1 milliót nyomott 25 dolláros áron. Így pont kijön a 100 milliós bevétel és reális is. Persze lehet mások a konkrét számok, gondolom nem pontosan 100 millió az a bevétel és nem is pontosan 2.5 milliót adtak el belőle.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.