Ryse: Son of Rome - túl elnézőek a QTE-részek?

  • Írta: zoenn
  • 2013. június 17.
  • Érdekesség
Link másolása
Nagy port kavart a múlt héten, hogy a Kotaku az E3 legfrusztrálóbb játékának kiáltotta ki a Ryse: Son of Rome-t, mivel a kiállított verzió figyelmen kívül hagyta, ha a játékos hibázik harc közben. A Crytek megvédte a játékot.

Kezdődött minden azzal, hogy a Kotaku egy meglehetősen érdekes cikket közölt az idei E3-on kiállított Ryse: Son of Rome demójáról. A kolléga elvétette a játékban szereplő egyik QTE-szegmenst, rossz gombot ütött le, aztán csodálkozva konstatálta, hogy a harc ment tovább, mintha mi sem történt volna. Másodjára szándékosan vétette el a kombinációt, figyelmen kívül hagyva a képernyőn felbukkanó gombokat, de a hősünk ismét rendíthetetlenül küldte másvilágra az ellenséget. Az újságíró a Crytek munkatársának szegezte a kérdést: "Ez most bug?", mire a fejlesztő annyit válaszolt, hogy "nem szeretnénk, hogy a játékos frusztrálva érezze magát".

A Crytek védelmébe vette a játékát, s egy nyilatkozatban tisztázta az ellentmondásos QTE-szegmenseket. Tehát: a látványos kivégzések kivitelezéséhez a képernyőn felbukkanó gombot kell leütnünk helyes sorrendben. A harcrendszer teljes mélységeivel csak akkor ismerkedhetünk meg, ha az utasításokat helyesen vitelezzük ki.

Míg az E3-as demó csak nyolcféle kivégzési animációt tartalmazott, addig a végleges változatban mintegy százfélét találunk. A legnehezebb nehézségi módban a kivégzési gombutasítások nem jelennek meg a képernyőn, a játékosoknak emlékezetből kell kivitelezniük azokat, figyelmesen követve főhősünk, Marius testmozgását, olvasva a mozdulataiból.

A Crytek megígérte, hogy a következő hónapokba még jobban megismerkedhetünk majd a játék mélységével, ugyanakkor elismerte, hogy a Ryse harcrendszere "nem büntető jellegű", így az új játékosok is élvezhetik a ókori akciójátékot.

A Ryse: Son of Rome novemberben jelenik meg az Xbox One startjakor.

65.
65.
Simonus18
#52: Várjál segítek, a poén itt az ő kommentjében az, hogy valóban nincs QTE, mivel az általad is említett lebegő jelek (X,Y stb.) csak díszek a hírek alapján, mivel tök mindegy mit nyomsz, végig tolja az animációt, ergo nem tölti be a klasszikus QTE funkcióját, így hát NINCS is QTE :D számomra ez eléggé Captain Obvious volt :D
63.
63.
rossitibi
Már rég nem veszek olyan játékot amiben QTE van! Ez is kimarad! Én nem idegeskedek rajta :)
62.
62.
Trapyd
#52: A magadfajtákon csak röhögni lehet.
60.
60.
Uhu123
Én vártam, hogy kizoomol a kamera és kiírják, hogy Rome 2 Total War. :)
59.
59.
metercsiken
#25: A hangulata tényleg nagyon jó!
Nekem is nagyon tetszik!
Kár, hogy ezek szerint nem csinálták meg "normálisan"!? :(

"harcrendszere "nem büntető jellegű", így az új játékosok is élvezhetik a ókori akciójátékot."
Szerintem egy nehézségi beállítással ,meg is oldhatnák( oldhatták volna ) ezt a problémát!
( gondolom nincs benne....!? )
57.
57.
Csoki80
Akkor ezzel az erővel nem is kellene belerakni a nyomkodást.
Vagy ha valakinek meg akcióhiány van, megjelenhetne a jobb alsó sarokban egy kis pöcs, s olyankor magához nyúlhatna....
56.
56.
kopic
54.
54.
Dr_Durden
Nem értem miért vagytok úgy oda, mindig is az volt a konzolok célja hogy bővítsék a potenciális játékosok számát, JÁTÉKOT MINDENKINEK! felkiáltással, a csecsemőtöl a nyagymamáig mindenki tudjon vele játszani, talán még a kutyád is végig tudná nyomi easy-n. Költözzön be a videójáték a nappali, jászanak olyanok is akik eddig nem, készítsünk játékokat olyanoknak akik soha az életben nem játszottak még videójátékokkal, így bövítjuk a potenciális vásárlók körét $$$. Ez a koncepció és ez a játék ennek a gondolatmenetnek az eredménye. De ez nem egy új történet, csak egy újabb fejezete annak, mint mondtam a konzoloknak ez a fő küldetése, missziója. És még ennél is lesz lejebb amikor majd a telefon lesz a főplatform és az assasins creed új részét érintöképernyös scrollerként fogod tolni. Pc-n amúgy még midig megvannak a "rétegjátékok" szóval no para, válassz platformot az igényeidnek megfelelöen.
53.
53.
TBO0
#52: Irónia? Cinizmus? Hallottál már ezekről? :D
52.
52.
TryGun
#46: Te most komolyan ekkora hülye vagy még hogy nincs QTE? Tele van vele ha nem látnád ,de várjál segítek azok a lebegő jelek (X, Y stb.) az mind az :D
51.
51.
Rakottkrumpli
#48: Akkor meg ez egy film :D
48.
48.
simon 555
#47: De ha nem nyomsz semmit akkor is lemegy a sikeres animáció:D
47.
47.
Rakottkrumpli
#46: csak 3 másodpercenként :DD
46.
46.
Trapyd
Röhejes a cikk címe, hiszen nincs is benne kútée.
45.
45.
simon 555
#28: Az ilyeneket mint te ki kellene bannolni IP alapján minden játékos oldalról, mert mindig az ilyenek szítják a flame wart...
44.
44.
simon 555
#31: Nem értem miért kell általánosítani?
PC-re is ugyan úgy jönnek ki az igénytelen, pofonegyszerű játékok, ahogy konzolra is vannak komolyak.
Semmi köze a konzolnak ahhoz, hogy hová fejlődnek a játékok, erről a játékosok tehetnek, hogy egyre igénytelenebb játékokat akarnak.
42.
42.
amd33
#28: Szerintem meg bujál el...
41.
41.
kopic
Nekem eddig nagyon bejön a game, csak egy bajom van vele: ISZONYATOSAN SOK BENNE A QTE !!!!!!:'(:'(:'( Vegyék ki belőle !:/
40.
40.
majomember
39.
39.
adam6751
#37: Pont fordítva. A Ubisoft legalábbis azt találta ki hogy PC-re fog fejleszteni és azt portolják konzolra. A Watch_Dogs például így készül. Viszont fingom sincs hogy miért kell igénytelen platform a konzol...
37.
37.
adam222
#28: PC-re már senki sem fejleszt, PC-re csak portok vannak és a portok mindig rosszabbak az eredetinél... Na most akkor melyik az igénytelen platform?
36.
36.
#28: Egyesek mindig elfelejtik, hogy a PC-sek meg folyton petíciókat írkálnak, meg sírnak, hogy adott konzolos címekkel (nyilván a jobbakkal) játszhassanak szeretett platformukon.
34.
34.
SLi
#31: Bezzeg az igényes PC exkluzív címek mint például a Landwirtschafts-Simulator, na azok aztán igazán komplexek.
33.
33.
akifourteen
#28: Kicsit sajnallak titeket Pc-seket mert nincs hova irkalnatok,hogy mekkora kiralyok vagytok
31.
31.
gnossos
#29: kimoderált üzenet
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...