Kezdődött minden azzal, hogy a Kotaku egy meglehetősen érdekes cikket közölt az idei E3-on kiállított Ryse: Son of Rome demójáról. A kolléga elvétette a játékban szereplő egyik QTE-szegmenst, rossz gombot ütött le, aztán csodálkozva konstatálta, hogy a harc ment tovább, mintha mi sem történt volna. Másodjára szándékosan vétette el a kombinációt, figyelmen kívül hagyva a képernyőn felbukkanó gombokat, de a hősünk ismét rendíthetetlenül küldte másvilágra az ellenséget. Az újságíró a Crytek munkatársának szegezte a kérdést: "Ez most bug?", mire a fejlesztő annyit válaszolt, hogy "nem szeretnénk, hogy a játékos frusztrálva érezze magát".
A Crytek védelmébe vette a játékát, s egy nyilatkozatban tisztázta az ellentmondásos QTE-szegmenseket. Tehát: a látványos kivégzések kivitelezéséhez a képernyőn felbukkanó gombot kell leütnünk helyes sorrendben. A harcrendszer teljes mélységeivel csak akkor ismerkedhetünk meg, ha az utasításokat helyesen vitelezzük ki.
Míg az E3-as demó csak nyolcféle kivégzési animációt tartalmazott, addig a végleges változatban mintegy százfélét találunk. A legnehezebb nehézségi módban a kivégzési gombutasítások nem jelennek meg a képernyőn, a játékosoknak emlékezetből kell kivitelezniük azokat, figyelmesen követve főhősünk, Marius testmozgását, olvasva a mozdulataiból.
A Crytek megígérte, hogy a következő hónapokba még jobban megismerkedhetünk majd a játék mélységével, ugyanakkor elismerte, hogy a Ryse harcrendszere "nem büntető jellegű", így az új játékosok is élvezhetik a ókori akciójátékot.
A Ryse: Son of Rome novemberben jelenik meg az Xbox One startjakor.
Nekem is nagyon tetszik!
Kár, hogy ezek szerint nem csinálták meg "normálisan"!? :(
"harcrendszere "nem büntető jellegű", így az új játékosok is élvezhetik a ókori akciójátékot."
Szerintem egy nehézségi beállítással ,meg is oldhatnák( oldhatták volna ) ezt a problémát!
( gondolom nincs benne....!? )
Vagy ha valakinek meg akcióhiány van, megjelenhetne a jobb alsó sarokban egy kis pöcs, s olyankor magához nyúlhatna....
Jo is lenne:(
PC-re is ugyan úgy jönnek ki az igénytelen, pofonegyszerű játékok, ahogy konzolra is vannak komolyak.
Semmi köze a konzolnak ahhoz, hogy hová fejlődnek a játékok, erről a játékosok tehetnek, hogy egyre igénytelenebb játékokat akarnak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.