Ezúttal a népszerű amerikai showmannél, Jimmy Fallonnál vendégeskedett a Ubisoft stábja, ahol egy eddig nem látott gameplay jelenetet is demóztak a nézők és a játékosok legnagyobb örömére. Multis játékmenetünk is van.
A Late Night with Jimmy Fallonban ezúttal a Watch Dogs stábja vendégeskedett és Aisha Tyler, a Ubisoft nyakigláb kirakatbabája. Nem lepődtünk meg azon, hogy a bájos leányzó, még Jimmynél is magasabb. Aisha elhintette, hogy a Ubisoft Montreal alkotásában "olyan érzésünk lesz, mintha a Grand Theft Auto minden lényeges komponense nagyobb és izgalmasabb lenne". Hiszünk neki.
Az új jelenet nem okoz meglepetést, lesz itt lopakodás, kémkedés és autóvezetés is:
Kiszivárgott némi gameplay a multiplayerről is:
Amúgy meg év játékában bizakodom nagyon, a kidolgozottsága miatt, iszonyat élethű. Xbox 360-on az évet lazán viheti :) Amúgy meg rajta kívül nem is lehetne mást év játékára jelölni, (ps3 last of us kivételével) ami xboxon van. Max tomb raider.
Ha egy szar grafikájú semmi játékot szaroztok le azt megértem, de egy ilyet, majd ha év játéka lesz kusban maradtok, mennyen GTA aztni aki utálja ezt a gamet ,amúgy is annak az való ,hogy kb. van 1 küldi öldd meg a célpontot és kb a GTA-k 80% küldije ebből áll. Szal elmehet mindenki az annyába!
Egyedül azért várom nagyobb érdeklődéssel ezt a játékot, mint egy GTA-t vagy Magfiát, mert a játékmenetet továbbra is egyedinek tartom, hogy képes vagy irányítani a környezetedet. Amíg van piaca egy új GTA-nak ezt sem fogják jobban unni, hisz csak plusz lehetőségeket kapsz a játékban.
Ez viszont valóban lehet egy két élű kard is, ami ha nagyon sablonosra és korlátozottra sikerül, akkor rontani fog a játék szinvonalán, unalmas lehet tőle.
Ahogy mondtam remélem, nem szállnak el maguktól annyira, hogy csupán a környezettel és a játékmenettel próbálják meg lekenyerezni a népet. Remélem ezek a hackelési dolgok szépen beleépülnek a játékba, és úgy gondolhatunk rájuk, mint egyszerű képességekre, nem pedig arra amitől értelmét nyeri a játék, és az egyetlen mozgató rugóra, ami miatt újból le szeretnénk ülni elé, hogy "hú, de jó lesz megint felhackelni egy metrót!"
Ez a telefon és kamera dolog is remélem nem kap több szerepet, mint érdemes lenne rá. Én is nagyon utálnám, ha küldetések sokaságán keresztül kéne scannelgetnem az embereket és belekényszerítennének, hogy kamerázzak végig sokadjára különböző tereket.
És még mindig nem ilyenekre gondolok, hogy laptopot elő és nyomkodj pár gombot :D A te képzelőerőd korlátozódik le ennyire, sajnálom.
Egyébként ha valóban ennyire szimpla lesz az egész akkor mindenki halálra fogja unni magát ezen, mivel már rongyosra játszották a playerek ugyanezeket az üldözéses jeleneteket máshol, pl gta, most az hogy te átveszed az irányítást pl a kamerákon és más szögből látod a képet,az aztán marha nagy szám.Vagy telefonokat mérsz be..ez nagyon gyenge.
Akár tetszik akár nem, a hacket emeled ki ami nincs is benne.
Az oka, hogy ebben szimplán oldották meg a dolgot, szerintem nagyon egyszerű. A beépített minigamektől az ember egy idő után képes a falra mászni. Egy játékban ahol minden sarkon fel lehet (és kell) hackelni valamit, nagyon idegesítő lenne, ha ilyesmikkel fárasztanának. A kihívást inkább jelentse az, hogy milyen kreatívan tudom felhasználni a környezetemben lévő tárgyakat, mint maga a hackelés folyamata.
Vagy arra gondolsz, hogy lehetne látványosabb a procedúra, előkaphatna egy notebookot néhány komolyabb hackelnivalónál nem csak megnyomna egy gombot a telóján? Valóban valóságosabb lenne, de személy szerint ezen én nem fogok fennakadni. Ezt a kis "varázslatot" betudom az alkotói szabadságnak.
Ahogy korábban említettem, nekem is baromi unalmas lenne, ha csak erről szólna a játék, sőt ne is szóljon erről. Nagyon rossz lenne, ha a készítők arra építenének, hogy te majd azon fogsz szórakozni, hogyan lehet felhackelni a játékban ezt-azt. Én egy játéktól kihívást, jó hangulatot/történetet várok, és az hogy milyen keretbe, környezetbe ültetik bele mindezt csak mellékes kérdés. A város amiben mindent fel lehet hackelni, csak egy jó táptalaja lehet a játéknak, nem a veleje.
Egy fps-ben is fegyverrel lövöldözöl, megnyomsz egy gombot, aminek az egyetlen funkciója a tűz, mégsem unja meg senki. A főszereplő kezében a mobil olyan mint egy másik fegyver a pisztolya mellett, ennyiről van szó nem többről.
s808: Leszarozod? szánalmas , nem élethű neked a játék te nyomorék, akkor mondjál élethűbbet, bazzeg vagy jobb játékot ami neked olyan k#va élethű.
Szánalmas vagy , jéghideg vízbe folytanálak bele
Az a szomorú, hogy ezt sokan be is veszik :D szánalom
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.