A Respawn Entertainment kiadta a Titanfall első fejlesztői naplóját, melyben szó esik arról, hogy miben lesz más ez a shooter, mint a többi. Például ott vannak az óriásrobotok és a parkour-szegmensek.
A Titanfall producere, Drew McCoy és a csapat többi tagja ismerteti velünk azokat a jellegzetességeket, amiért a játék egyszerre lesz szórakoztató és egyedi. A mechák csak az egyik összetevőt képviselik, a gyalogos katonánk parkour mozdulatai és a fejlődési rendszer mind-mind hangsúlyos eleme a shooternek.
A Titanfall PC-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra jelenik meg 2014 elején.
#3: Ma már nem látsz egyedi játékot: A BF3-nak BF2-höz képest sok újítás volt benne de a a BC2-höz képest is. De a BF4 a BF3-hoz képest látva az előző részt nem túl sok sőt... Ez nem haterség minden játéknál ez van: az előző résznél ellőttek sok ötletet ezért nem maradt sok a ötlet következő részre. Ugyanez van az Asssassin's Creed-nél vagy nézzük meg a Modern Warfare trilógiát: CoD4 a piacon a legszebb és legjobb FPS játék, MW2: próbálták kihasználni az engine teljes erejét még mindig szép és remek FPS és persze ötlet is volt még. MW3: beérte őt grafikailag a konkurencia és az ötleteik 90 százalékát már ellőtték a CoD4-ben és MW2-ben. Akinek tetszett az előző két rész, annak ez is tetszett.
A Medal of Honor Warfighter pedig egy korszakalkotó játék lehetett volna de olyanokat tettek bele, amiket már láthattunk az azelőtti évben csak Modern Warfare 3 és Battlefield 3 néven így a kutyának sem kellet. (Jó ez lehet egy rossz példa volt de biztos van aki érti.)
A LIVE-os haverokkal........:-)
Nem, csak viccelek. Az sem lesz egyedi, mégis mennyien várják. A jó játék az jó játék, ráadásul ez egy új cím lesz, előre ne írjuk már le csak azért mert azok készítik akik (a régi jó) Call of Duty epizódokat is csinálták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.