Sok játékra mondják azt, hogy "egyedi", ám a Curve csapatának indie alkotására teljes mértékben ráillik a jelző. A Proteusban minden a felfedezésről szól: több rejtélyt kell feltárnunk - színeket és hangokat is ezen a varázslatos hangulatú lakatlan szigeten. A játék pályái minden egyes alkalommal máshogyan generálódnak, négy évszak képviseli magát benne, s a zene attól függően változik, hogy milyen stílusban játszunk.
A PC-s verzió már több díjat elnyert, s ősszel a PS3- és PS Vita-tulajok is belekóstolhatnak. Ráadásul csak egyszer kell megvenni a címet, s mindkét konzolon nyomulhatunk vele.
Igen így 2013 magasságában az "Indie" szó jelenti azt hogy egyedi, és valami újat hoz. A nagy fejlesztőcégek játékairól sajnos ez nem mondható el, persze van kivétel pl: Ubisoft (és persze biztos kihagytam egy két kiadót de most nem is ez a lényeg.)
Az utóbbi időben egyre jobban teret nyernek maguknak az Indie alkotások (mert néhány közülük már nem szimplán játék hanem alkotás) talán nem véletlenül, mert igény van rájuk azoktól akik egy kicsit többre vágynak, vagy csupán egy kis változatosságra.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.