Az id Software társalapítója, Tim Willits azt mondta: még nincs vége a Rage-nek, egyelőre csupán pihentetik a címet.
"Rendkívül büszke vagyok arra, amit csináltunk, és az univerzumra, amit felépítettünk. A Rage nem halott. Mostanában nem csinálunk vele semmit, de amikor megterveztem az univerzumot, úgy alakítottam ki, hogy bármikor visszatérhessünk hozzá. Még mindig nagyon büszke vagyok arra, hogy olyasvalamit csináltunk, ami más volt - nem olyan, mint a többi játékunk."
Közben a Doom 4 is előkerült, persze mint a hétvégi QuakeCon legnagyobb hiányzója. Hogy mi újság a játékkal azt még mindig nem tudjuk, John Carmack állítólag direkt rákérdezett, hogy mondhat-e róla valamit, de nem engedték meg neki.
A fejlesztés persze jelenleg is zajlik, mint tudjátok, 2011-ben újraindították a projektet.
A járműves rész nagyon irritáló és nevetséges volt. Rendszeresen elakadtam minden szarban, fizikai motor pocsék kivitelezése, a mesterséges intelligencia totális hiánya, az npc-k röhejessége és átélhetőség teljes hiánya. A linearitásról nem is beszélve. Szépnek szép volt, de baromi üres, mint játék. Ha a Fallout 3 lenne az etalon és 10 pontot érdemel, akkor ez 2.5 és 3 között végzett volna. Ráadásul velem talán 2 évente egy-egy játéknál fordul elő, de folyamatosan fájt a fejem és hányingerem volt a szar fókusz és kamera mozgatás kivitelezésétől... Az ID számomra pont az a cég, ami Molyneux egy személyben: egy évtizedes hírnévvel és elismertséggel bíró entitás folyamatos lejtmenetben, aminek egy célja a saját imázsának a totális lerombolása...
tudomásom felém a pc-sek fele nem tudott játszani vele mert nem müködött (talán még most se) az ATi videó kártyával (de lehet hogy egy másikkal tévesztem össze), és még sok más miatt is béna port volt és a befejezés nem túl kielégítő.
Ha tanulnak a hibákból gyémántot tudnának csinálni.
A grafika szép volt, a hangulat kimagaslo..
Mindenesetre kell egy ráknak, nagy csalódás volt - inkább jöhet a Doom 4!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.