12 percen át mozog a Dying Light

  • Írta: zoenn
  • 2013. augusztus 16.
  • Videó
Link másolása
A Techland bekeményít zombis fronton: két Dead Island mellett a next-gen masinákat sem hagyja ki a szórásból. A parkhour elemekkel megspékelt, nyitott világú játékuk most 12 percen át mozog.

Szerencsevadászként kell megállnunk a helyünket a zombiapokalipszisben, s míg nappal az életben maradáshoz szükséges eszközöket kutatjuk fel, addig éjjel elszabadul a pokol, élőholtak hordái lepik el a várost. Nagyszerű túlélőhorror lesz a Dying Light, amit a lengyel Techland készít és jövőre jelenik meg PC-re, kurrens és next-gen konzolokra.

58.
58.
equinox42
#50: Mondta a csaj, hogy felveszi még napnyugta előtt.
Aztán, hogy hogyan kivitelezi..
57.
57.
piskóta
#56: Én még nálad is jobban örülnék neki
56.
56.
Yanez
Várós! Mondjuk nagyon tudnék örülni egy régi vágású RE játéknak, amely ilyesféle stílusban lenne kivitelezve, mármint fps nézetből.
55.
55.
NoRush
Ez a szerencsétlen sokkoló szar minek kellett azt nem értem csak... Ez a böhöm autódobáló zombi meg nálam majd fejben úgy lesz kimagyarázva, hogy egy agyon szteroidozott testépítő zombi lett és ámen.

Él az egész világ, ez az, ami a legjobban tetszik nekem. Már a videó nézése közben is átéreztem ezt a túl kell élni lüktetést a mellkasomban, szóval jómagam nyilvánvalóan imádni fogom és rengeteg órát belefogok ölni *-*
54.
54.
Rocco-001
Hát...... nem rossz-nem rossz....de nekem annyira nem nyerte el a tetszésemet.Én személy szerint a The Evil Whitint sokkal jobban vàrom.
53.
53.
Lauditore
52.
52.
mrfire
Külsőre tényleg nagyon mirror's edges lett, a becsúszás, felkapaszkodás, az ugrás közben látszik a karakter lába. Amikor az oszlopról keresi a tovább ugrási lehetőséget ugyanúgy tartja a kezét :) Egy-két fokkal többet tudna parkour téren és már tényleg mondhatnánk, hogy ez egy kevert műfaj, egyelőre csak jó mozgásrendszere van.
50.
50.
markoci555
MI A F*SZOM LETT A GYEREKKEL?
ember én vinném a kislányt (nem pedofilságból), melyik állat hagy ott egy összetört védtelen kislányt a szekrényben?
49.
49.
Dízel
teljesen jó ez, a vége a sötétben rohangálás meg brutalisan jó, kicsit mirror edge-s, de ez csak pozitivumnak irható le. személy szerint szeretem a nagy szabadságot adó játékot, de ugyanakkor a mély story orientalt vilagot is csipazom. ha megtaláljak az arany középutat akkor kiralyság lesz.
48.
48.
McDuff
ez ezerszer jobban bejött,mint a Dead Island,bár le se tagadhatnák,hogy ugyanazok a készítők,reméltem ezt az óriás mutáns autót dobálok zombit és a villanypásztoros tőrt kihagyjék(ezt mondjuk mai napig nem értem mi értelme van,ahogy nézem ebben a játékban is full hidegen hagyja a zombikat hogy mivel csapod meg őket),de teljesen jónak tűnik és még ijesztőnek is bizonyult!
nem repkednek szaros XP feliratok minden találat után,remélem még HUD sem lesz,mint a Mirror's Edge-ben,és ha már szóba jött,remélem az irányítást is ahhoz hasonlóan lövik majd be,hogy ne legyen frusztráló.
a grafika next-genhez képest nem nagy szám,de erős a gyanúm hogy ez vagy 360-on vagy PS3-on futott.az összkép szép ugyan,szinte éreztem is a szelet,de ez csak parasztvakítás,vmit valamiért,azért a textúrákon látszódott hogy elég alacsony felbontásúak.

mondjuk kicsit homály volt most ez,a kislányt miért hagyta ott?és ha megharaptak,miért nem alakulsz át?vagy az éjszakai röntgen szem már annak az eredménye?
45.
45.
eximmice
Hát ez valami brutálisan jó!Sejtettem én hogy jó cucc lesz ez,de hogy ennyire?! :O
44.
44.
Stranger
#42: Igazad van és nem is akarok vitát nyitni. Szerintem is "jó a gameplay és látvány összhatása", csak közöltem egy tényt valakinek. A játékkal semmi bajom, eddig várós.
42.
42.
p3ti
#40: Hype? Szép a látvány, ennyi - inkább felesleges kötözködés.
41.
41.
ez nagyon nagy jatek lesz, kb mirrors edges menekules csak zombikkal, hangulat 10 pontos 10bol, es kb a trailer alatt is feltem :-) kiraaaly
40.
40.
Stranger
#37: Ellensúlyozni kell a next-gen grafikai hype-ot...
39.
39.
piskóta
Nekem nagyon tetszik és ha a Rageből jól ismert bumeráng fegyvert is használhatnánk, amiért valószínűleg beperelnék őket, akkor még érdekesebb lenne. És ami az fps nézetet illeti, nagyon örülök, hogy végre nincs olyan érzetem, mint ha gördeszkán gurulnék, mint oly sok fps esetében, szóval ez egy plusz pont, hogy viszonylag élethű a karakter mozgása.
38.
38.
Downpour
#37: 1++

Sosincsen olyan hír hogy valaki ne elégedetlenkedjen. Szerintem is nagyon hangulatos a játék, én ezek után nagy figyelemmel fogom követni - pláne hogy horror fan vagyok :))
37.
37.
p3ti
Szerintem a hangulat az bomba, ilyet kizárólag 5.1es rendszeren, komoly hangzással érdemes játszani. Grafika is nagyon szép, de a hangulat nálam mindent visz... - nem értem a sírást - engem ez a trailer meggyőzött arról, hogy érdemes adni a játéknak egy esélyt.

Minden hírnél ez a grafika hokizás elképesztően idegesítő... ha jó a gameplay és látvány összhatása, akkor mi a tökömnek linkelgetnek egyesek cryengine youtube linkeket?
36.
36.
p3ti
#35: Egy zombi világban realitást keresni.... édes istenem
35.
35.
#28: tényleg nyomi a sokkolós machete, meg a többi ilyen hülyeség. ha rámennének arra hogy "reálisabb" legyen, sokkal jobb lenne az összkép.
34.
34.
Jani379
Nagyon tetszett ez a Dying Light gameplay, legszívesebben már most elkezdeném játszani. Számomra a Dead Island sem volt unalmas, még egyedül játszva is elvoltam vele.

FrankBlack: Ami a látványt illeti, a fényefektek maga a játék bevilágítása ami szembetűnő lehet annak aki csak konzolon játszik, bár az is igaz, hogy van azért néhány exkluzív cím aminek nincs mit szégyellnie ezen a téren sem. Például PS3-on ilyen a Killzone 2 - 3 stb... A multiplatform címek jelentősebb részénél pedig úgy tapasztalom inkább PC-n érdemes játszani, ott teljesebb az élmény. Lehet nem véletlen, hogy jönnek az új konzolok. :)
33.
33.
BrendOoN
Nagyon tetszik főleg a grafika csak nehogy az legyen vele, hogy gameplayek meg a trailerek nagyon jók de a valóságban egy kalap szar lásd: Dead Island.
32.
32.
Crow1983
Szerintem is jónak néz ki a játék!És a hangulat is a helyén van!Kicsit még lehet rágyúrni ,de ha nem fullad az unalomba ,a nagy szabadságérzet miatt ,hanem mindig van valami izgi dolog amit éppen csinálni kell ,vagy eljutni valahova akkor ez város cím lesz!A Dead Island nekem sem tetszett ,mert unalmas volt!
28.
28.
Pharaoh
Nekem a Dead Island nem tetszett a vontatott játékmenete és a játék"élménye" miatt! Ez viszont nem rossz! Tetszik a bővített mozgáskészlet (kalandjétékokban már megszokott oszlopra kapaszkodás, freerunning szerű, "folyékony" haladás az akadályok között/fölött stb.)! Ami szerintem (a DI-ben is) teljesen felesleges és (Dead Rising szerűen) komolytalanná teszi a gammát, az pl. a sokkolós machete, annak semmi értelme (gondoljátok végig)! A grafikát és a látványt vegyük már külön! Előbbi technikai feature, míg utóbbi a művészi kategóriába sorolható! Itt a grafika, 2013-as viszonylatban szép, de nem kiemelkedő! A látvány, ami igazán üt! Ehhez hozzátartozik a realisztikus színkezelés éjjel és nappal, a dús és élő pályaberendezés, minden, ami a dinamic (weather effects, real time dinamic lighting, environment stb. na ezek grafikai megoldások, de itt kreatívan vannak szanálva, azért ilyen a hatásuk) , (talán Physx, ) a kamera kezelés és utómozgás is hozzájárul a hangulathoz és az animációk is nagyon jól sikerültek, kreatív és változatos a pályatervezés minden eleme (amik magas felbontású textúrákkal vannak megvlósítva, így a 2d-s spórolások sem annyira feltűnőek!
27.
27.
Lauditore
Nem mondom, hogy érdekes, mert láttunk már ilyen játékelemeket. De talán a zombifélék és a parkour összeolvasztása bejöhet. Gyakorlatilag ez nem egy Dead Island és Mirorr's Edge összefonódás?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...