A Dead Rising 3 producere, Jason Leigh az OXM-nek elmondta, hogy a zombis játékuk esetében már a kezdetektől fogva az volt a terv, hogy olyan élménnyel ruházzák fel, ami eddig csupán a lineáris játékok sajátja volt. Példaként az Uncharted-sorozatot hozta fel. Bármerre is járunk a Dead Rising 3 világában, olyan érzésünk lesz, mintha egy kötött címmel nyomulnánk.
Nem nehéz leszűrni, hogy a csőjátékok esetében rendszerint a grafika kiemelkedő, ám egy sandbox produktumnál rengeteg számítás fut a háttérben, amely élővé varázsolja a világot, és kompromisszumokra készteti a fejlesztőket. Ennek eredménye a szerényebb látvány. Nos, a next-gen előretörésével a kényelmetlen megkötéseket elfelejthetjük.
A Capcom Vancouver Xbox One-exkluzívja olyan szép lesz, mint egy lineáris játék. Az már más kérdés, hogy a next-gen "csőjátékok" vajon szebbek lesznek-e, mint a next-gen sandboxok, mert akkor a fenti képlet nem állja meg a helyét.
Fontos a grafika...és ami alatta van azt mär mindenki semmibe veszi????
Ez még probléma lehet a késöbbiekben...
Csak FPS megkötések.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.