A játék kreatív direktora, Andre Maguire a hivatalos PlayStation Blogon kifejtette, hogy már a kezdetektől fogva olyan játékot akartak készíteni, ami minden alkalommal ijesztő. Ehhez az Unreal Engine 4 szolgáltatja az alapot, a környezet minden alkalommal másképpen generálódik. Az embereket az ismeretlentől való félelem ijeszti meg úgy, hogy soha nem tudni, hogy mi vár ránk a következő sarkon.
Logikus, hogy egy scriptelt játéktól hasonló élményt hiába is várnánk. A Zombie Studios úgy próbált új ízt csempészni a horror műfajába, hogy a pályák procedurálisan generálódnak. Soha nem fogunk megtapasztalni ugyanazokat az ijesztő pillanatokat, s ez remek újrajátszhatósági értéket ad a Daylightnak.
A játék központi része az, hogy fel kell térképeznünk a környezetet, elvégre a slamasztikából csak így juthatunk ki.
A Daylight 2014 elején érkezik PC-re és PS4-re, a sztoriért az IGN korábbi arca, Jessica Chobot felel.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.