Az Amazon múlt heti konferenciáján, a Las Vegas-i re:Inventen bemutatkozott AppStream ugyan célját tekintve hasonlít az OnLive-ra, viszont önmagában nem teljes értékű cloud-gaming szolgáltatás: inkább egy fejlesztői eszköz, amivel a mobiljátékok (illetve bármilyen más app) készítői streamelhetik a munkájukat a felhasználók kütyüire.
A TechCrunch jelentése szerint az AppStreamet használó programok az Amazon Web Services felhőjét használnák számítási feladatokra, így azok nem az okostelefonokat és a tableteket terhelnék. Ahogy az ehhez hasonló szolgálatásoknál lenni szokott, a júzerek ehelyett nagy felbontású videó formájában kapják meg (például) a játék képét, ami azután minden bökdösés, rángatás és gombnyomás adatát visszaküldi a távoli szervereknek, hogy kezdődhessen a folyamat elölről.
Noha a megoldás minden korábbinál látványosabb mobiljátékokat ígér, az ilyen technológiáknál a szűk keresztmetszetet még mindig a késleltetés jelenti. Az Amazon azt ígéri, nem lesz probléma, remélhetőleg az előzetes tesztelések során meg tudunk valami konkrétabbat is ezzel kapcsolatban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.