Aaron Garbut, a Rockstar direktora az Edge magazinnak adott interjújában árulta el, hogy a fejlesztőcég alapvetően kockázatos lépésnek tartotta a GTA V három főszereplős felállását. Noha már a játék fejlesztésének kezdetétől azt tervezték, hogy benne lesz a fícsör az anyagban, az olyannyira felkavarta a hagyományos GTA-formulát, hogy kissé tartottak tőle.
"A több karakteres felállás egy halálugrás volt" - mondta. "Érdekes ötlet volt, és úgy tűnt, érdekes dolgokat is csinálhatunk vele, ugyanakkor úgy érződött, annyira megváltoztatja a játék alapjait, hogy akár vissza is üthet. Azt hiszem, végül is működött. Igazság szerint nehéz a fejlesztés közben tisztán látni, annyira hozzászoksz a problémakereséshez, hogy szinte nem is érzed a pozitív dolgokat."
Ja és igen, zavar...
Nem tudom hogy szövegértelmezési problémáid vannak, vagy pedig be akartál szólni a közösségnek és az én hszem(már ha annak minősül) volt legfelül. Bár a kettő nem zárja ki egymást. O.O
Peace out!
Micsoda társaság gyűlt itt össze, gratulálok mindenkinek
(Nekem van PC-m is elég jó meg xboxom is,de érdekes módon amióta van gépem rá se néztem a boxra...)
Hidd el, ez csak rosszabb lesz. Ennyi kretént mint itt gamekapcson, még soha nem láttam, pedig régi motoros vagyok.
Sajnálom az oldal szerkesztőit, mert tényleg baromi jó honlapot hoztak össze, de a közönsége szánalmas.
Nah vájá, vájá, majd én!
Fúúúú! Tök érdekes, hogy azt hitték a legjobb újjítás válhat a legnagyobb hátulütőjévé a játéknak! Szerencsére tényleg jó lett. Megyek is vissza nyomni kicsit! :D
Max Payne? Max Payne 2? Max Payne 3? Gta3? Vice City? San Andreas? Csak pár cím azokból, amiket jól meg tudtak csinálni PC-re is...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.