A Valve bejelentette, hogy tavaly október óta 15 százalékkal növekedett a Steam aktív felhasználóbázisa. Így már 75 millió játékos preferálja az online szolgáltatást. A cég szerint a masszív év végi leárazások és ünnepi akciók még több felhasználót vonzottak a Steamhez.
Ha a 2013-as év eladásainak regionális megoszlását nézzük, akkor jól látható, hogy az árbevétel 41 százaléka Észak-Amerikából származik, de Oroszország és Brazília sem szégyenkezhet, hiszen ezekben az országokban 128, illetve 75 százalékkal növekedtek az eladások.
Mint kiderült, a cég tervei közt az is szerepel, hogy megszünteti a Steam Greenligh kezdeményezést. Azt szeretnék elérni, hogy a fejlesztők korlátlanul hozzáférhessenek a Steam rendszeréhez - kiváltképp az áruházhoz -, és sokkal több lehetőségük legyen játékaik támogatására. Azaz belátható időn belül a játékok fejlesztése és azok publikálása közti korlátok megszűnnek, így a Greenlight is feleslegessé válik.
A Dev Days nevű rendezvényen a Valve azt is elárulta, a SteamOS-t még több tartalommal bővítik a jövőben: TV-műsorokat és filmeket nézhetünk rajta, illetve zenéket hallgathatunk. Így minden Steam Machine egyfajta szórakoztató központtá válik, hasonlóan a konzolokhoz.
Inkább fordítva kéne. Hogy nevelődjenek kicsit a konzolos társadalmak is egy-egy arma 3-al, meg rome total war 2-vel.
Mivel nálunk is Euróban számláz ezért minket is odaszámolt (meg úgy általában az egész EU-t).
+Oroszoknál sokkal olcsóbbak a játékok, mint bárhol máshol, ezért az ő 5%-uk darabszámra vetítve lenne kb. 15%.
Mindenesetre jó lenne tudni, hogy mikortól számít egy felhasználó aktívnak.
#5: Eastern Europe-ban egyedül Lengyelország, Ukrajna és Románia lakossága haladja meg a 20 millió főt (na jó, az első kettő laza duplázással haladja meg) Western Europe viszont áll megközelítőleg 80 millió németből, 65 millió franciából, 60 millió britből, 60 millió olaszból, 50 millió spanyolból és egy rakat, magyarságnyi népességgel rendelkező gazdag kis vacakból.
Szóval nem teljesen korrekt így mutogatni magunkra. Ráadásul a lokalizáció sem megoldott a kis keleti országokban, amivel minimum a fiatalabb korosztályt kiütik.
Hogy doglodik a pc mint jatekplatform.
Rossz ranezni nem is tudom mi lesz.
jajajajajajajaj...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.