A Tomb Raider: Definitive Edition technológiai oldaláról mesélt egy sort Scott Amos, a játék producere.
A szakember elmondta, hogy a továbbfejlesztett grafikával operáló next-gen változat 30 fps-sel fut majd Xbox One-on és PS4-en, valamint emlékeztetett mindenkit, hogy a felbontása 1080p lesz.
Amos ugyanebben az interjúban kifejtette, hogy a Crystal Dynamics jelenleg a Definitive Editon mellett már a teljes értékű folytatáson dolgozik, nem tervez apró sztori-DLC-ket, Lara legutóbbi kalandja lezártnak tekinthető.
A Tomb Raider: Definitive Edition január 28-án jelenik meg a next-gen platformokon.
Update! Egy friss videó érkezett a játékról, amely a grafikai finomságokra hívja fel a figyelmünket.
akifourteen:
Azt írták, hogy a 60FPS-t el tudja érni, az xbox pedig a 45-t, de mivel nem stabil, lekorlátozták. Csak ettől még marad a tény, hogy 30FPS-el fog futni.
Hacsak a puszta számítási teljesítményt nézzük, "next gen" konzolok még egy 5 éves pc szintjét sem ütik meg. Ez a játék a bizonyíték, hogy nagyon elszámolták magukat. Sebaj 5-6 év múlva megint próbálkozhatnak. xD
Fogadni merek, a mai fullpro, "gémer," seggszakik 2. misszióig sem jutnának, ehelyett jönne a lényegre törő sokat emlegetett kijelentés, "mi ez a szar"...
Márványlépcső, üvegasztal fontosabb, mint napelem a háztetőre....egyik a látványról szól, másik a fizikáról.
De írhattam volna az autóvásárlást is.
Több autót látok az utcákon, mint napkollektort....
Ráadásul autónak fontosabb a fényezése, meg az ajtó csondes csukodás, mintsem a hibrid mivolta.
Ha meg drága a hibrid, akkor meg az a baj.
Az elsők mindig dragabbak (anno autoja se volt mindenkinek x evtizeddel ezelott, mert drága volt, mégis vért izzadtak, h megvehessék lízingre...)
Az NFS 30 FPS korlátját én megoldottam úgy, hogy a VGA kártya beállításainál kikerestem a játékot, és a Vsync-nél azt mondtam neki, hogy ne "alkalmazás vezérelt" legyen, hanem én mondtam neki, hogy mi legyen, és onnantól 60 FPS-el ment. Arra nem emlékszem melyik NFS-nél csináltam így, de azt hiszem még Dead Space 3-nak a 30 FPS korlátját is így oldottam meg. Ha jól emlékszem.
Emberek örömmel jelentem be a 10fps-es játékaink. 10 fps, mert az emberi szem köztudottan szereti bámulni a szép képeket, és mi sem jobb annál, mint hogy a fegyvered lövésének minden egyes részletét megtekintheted, aár egy tanönyvi rajzon. pontosan 6x több ideig nézhetsz minden képet, és így még fényképezésre is több időd lesz, nem maradsz le a legjobb pillanatokról.
30fps-el új gépen egy feljavított grafú játékot futtatni szégyen. Egyre jobban utálom a """next""" gent.
Shooter1234 nek leesett.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.