Noha a Kingdom Come: Deliverance már az első látnivalók alapján sem festett rosszul, igazán csak a tavaly decemberi bejelentése után indult meg a nyálelválasztásunk tőle. A Mafia fejlesztőiből verbuvált Warhorse Studios open-world szerepjátékának ma rajtolt el a Kickstarter-kampánya.
Ennek apropóján nemcsak egy masszív videót kaptatok az anyagról (ezt láthatjátok fent), de egy-két új infót is. A csapat fejese, Daniel Vávra az Rock, Paper, Shotgunnak elmondta, a játékot a középkori Európa ihlette, fantasy nem lesz benne, viszont ehhez mérten baromi darkosnak ígérkezik. Újdonság továbbá, hogy az eredeti tervekkel ellentétben három részben adják ki a játékot, aminek elsősorban költséghatékonysági okai vannak.
Vávra szerint a sztorit már eredetileg is három fejezetre osztották fel, úgyhogy ez nem jelent problémát. Mindegyik új nyitott világú térképpel lepi meg majd a rajongókat, és bár az új küldetések csak ezeken kapnak helyet, attól még vissza lehet menni a korábbi térképekre. Attól sem kell tartani, hogy a játék így túl pici lenne: már az első fejezet is 9 négyzetkilométernyi területet tartalmaz, a játékidő pedig jó 30 órára rúg. Az egyes epizódok nyomott áron érkeznek majd, 60 dollár helyett körülbelül 35 dolláros árcímkére lehet számítani.
Bár a Kingdom Come mögött egy cseh befektető is áll, a projekt sorsa állítólag nagyrészt a most indult Kickstarter-kampánytól függ. Ha nem jön össze a remélt 300 ezer font, a játéknak annyi, igaz, egyelőre nincs okunk aggódni: 29 nappal a gyűjtés vége előtt 58 ezer fontnál járunk.
Update! Két nappal a kampány indulása után máris összejött a kért összeg, s már 354 ezer fontnál járnak a srácok. Jöhetnek az opcionális célok. Az első epizód 2015 decemberében láthat napvilágot.
Köszi, ArrowCross!
Ez messze nem mount and blade lesz azért.
hiába van itt mondjuk a Chivalry, meg a War of Roses, mindkettő egy felvizezett, arcade M&B, mint ahogy valszleg ez is lesz, csak azért ez nagyobb léptékű lesz valszleg
"Our combat mechanics are the most challenging feature of our game. They’re based on actual 15th century techniques and designed in cooperation with medieval martial arts experts to be as authentic as possible. The controls are as intuitive as in first-person shooters and, thanks to a few tricks, we have a large amount of different moves and combos. On top of that, the whole thing is based on real-time physics and inverse kinematics, so when you hit something, your hands and weapon, not just your target, react accordingly, which is something that was not possible on last-gen hardware."
Szerintem ha fizikát is alkalmaznak annyira nem lehet gagyi, mellesleg a legelső videóban a csávó kapott egyet a sisakjára, a kezével odanyúlt és meg is tántorodott.
De nekünk is össze kellene kapni magunkat. Elvégre tehetségek itt is vannak :)
1,5 év múlva fog megjelenni, 1,5 éve dolgoznak rajta, és fél év múlva kezdik teszteltetni az alfát, amiről mindenki elmondhatja a véleményét, és meg is hallgatják.. Erről az 1 videóról nem lehet sok következtetést levonni a szabadsággal kapcsolatban, én csak azt látom,hogy egy cseszett jó grafikájú játék. Ha most mount and blade kinézete lenne, akkor meg elhinnéd biztos. Kb ennyi alapja van eddig ennek.
Amúgy meg a másik tényező is itt van: A játékhoz 6 hónap múlva fog megjelenni az alpha. Még pre-alphában sincsen szinte. Tehát a feltevéseitek alapja már bocsánat, de egy nagy nulla.
Mount and blade-t én is várom, az egyik kedvencem. :D Napoleonic warsos kiegbe/játékba mindig 2.0-ás KD ratiot értem el, és szerintem joggal érdemli ki az egész sorozat a multira legalkalmasabb harcrendszer címet.
Ne érts félre, én szeretném a legjobban, hogy ez a játék tényleg olyan legyen, mint ahogy mestermagyar leírta az első hozzászólásában, de eddig minden ezek ellen szól. Szépnek tényleg szép, azt elismerem. Én speciel az új M&B-et várom a legjobban, még ha satnya is kicsit, ha odateszik magukat a török srácok és a moddolhatóság is megmarad, akkor azzal elleszek újabb 5-6 évig. :)
De a jó hír, hogy csak az éjszaka alatt ugrott 14 %-ot a mutató. Ez a pénz pikkpakk meglesz, ezek szerint erősen sikergyanús a koncepció.
A nagy csaták kimerülnek annyiban, hogy nyolcan verik egymást, miközben a hadseregek a háttérben állnak. A harcrendszer nekem nagyon QTE-snek tűnik, minden más mozzanat pedig scripteltnek. Nem akarok illúzióromboló lenni, de reméld a legjobbat, készülj a legrosszabbra. :)
Amúgy meg a tps nézet bármelyik FPS-ben csak egy command a console-ba, és máris átvált. Itt sem lesz másképp, nyugi. ;)
Én meg bár kicsit untatónak hangzik, de multit szeretnék. Persze olyanra gondoltam, mint a GTA 3 SAMP-ja, mert olyan de olyan RP-ket lehetne készíteni. :D Csak sajnos a mafiás srácok e téren nem nagyon dolgoztak még.
Erre be FOGOK nevezni. Tuti
Hát ha összegyűlik elég pénz, akkor lehet talán szó róla, hogy ne legyen szétszabdalva 3 fele. De lehet, hogy azt is csak azért tették, hogy ne 2 év múlva jöjjön. De nehogy aztán konzollicenszre ússzon el.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.