A Bethesda Game Studios bejelentette, hogy egyjátékos szerepjátéka, a The Elder Scrolls V: Skyrim 20 millió példányban kelt el világszerte. A produktum 2011 novemberében jelent meg, s az első két napban 3,5 millió kópia fogyott belőle, számos Év játéka-díjat zsebelt be.
A mérföldkő azért is jelentős, mivel a sorozat jövőbeli sorsa biztosított. Idén érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re a The Elder Scrolls Online, amely a már ismert világot egy hamisítatlan MMO-ban honosítja meg. Habár a Skyrim fejlesztése véget ért, a rajongók máig életben tartják, számos minőségi mod jelent meg hozzá. Szavatossága gyakorlatilag végtelen.
De sztem ennek ellenére még kidobnak valamilyen játékot a TES folytatása előtt, úgyhogy sokat kell várni, de ne legyen igazam.
A mod nélküli Skyrim kb. a sorozat legrosszabbja ÉS nem csak a hibák miatt. A történet félkész néhol érdektelen, a játékon még laikus szemmel is látható hogy NINCS KÉSZ! Plusz kihagyott ziccerek ezrei!
Ehhez add hozzá a rossz fejlesztői döntéseket, amikkel a konzolosoknak akartak kedvezni (végül pedig pont őket szívatták meg).
Ezen az oldalon nálam nagyobb TES rajongót nem találsz, és mégis azt kell írnom hogy a Skyrim modok nélkül vállalhatatlan!
Swtor-t sem mentette meg a franchise ami lényegesen nagyobb mint az ES.
Ez az egyik legjobb RPG amit valaha készítettek, egyedül a fokozatot rontották el benne. Lényegében attól függ a nehézség, hogy mennyire húzzúk az enchantot és a smithing skillt (+ alchemy ha atom exploitot akarunk). Ha kimaxoltuk akkor kb. grandmaster fokozaton is 1hit a legerősebb mod vagy sárkány. Ha nem foglalkozunk vele, akkor kb. normálon is már nagyon durva lesz lvl20 környékén. Szóval szerintem az egyetlen hiba számomra: a kihívás könnyedén exploitolható, viszont exploit nélkül esélytelen a normál feletti fokozat magas szinten. (aki esetleg nem tudja miről van szó: 100-as smithingel 100+%-os smith improve potival kell legyártani és improve-olni a fegyvereket +smithingre enchantolt gearben, majd minden gearre felenchantolni a +aktuális fegyver damage-t, esetleg mana csökkentést a restorationre, hogy végtelenségig tudjuk gyógyítani magunkat mana nélkül, mindezt úgy, hogy feltudjuk húzni 0 goldból az enchantot és smithinget). Az előző részekben borzalom volt a fejlődés, ha maxos karit akartunk és a vége ugyanúgy atom godlike karakter lett. A Fallout részekben meg tudták oldani, hogy kihívás legyen a legnehezebb fokozat az elder scrolls szériában még nem sikerült. Viszont a mellék küldetések, a helyszínek és úgy az egész világ fantasztikusan meg van csinálva, nálam a Baldurs Gate 2 után a legjobb RPG ever :D Remélem hamar bedől a TESO és csinálnak még single player RPG-t belátható időn belül :D
jöhetne egy új fallout is, mellesleg..
KőbányaKispest:
Én tavaly próbáltam ki a játékot amikor már kint volt az utolsó hivatalos patch és feltettem a nem hivatalos patch-eket is, így én nem nagyon találkoztam bugokkal.
Utána eljön az a szint, amikor szembe szembe jönnek azok a hibák, meg érzet, amikor az ember már nem tud elmenni. Regneteg bug. (amikor a játék kijött annyi hiba volt benne, hogy a BF4 elbújaht mellette és amik még most is vannak)! A kezdeti Esbern bug, nem lehet továbbvinni a főszálat, csak mágiálással.
Akkor maga a főszál se egy nagy valami, a mellék küldik jók, de amikor már brutálisan erős vagy, ki az a barom, aki mari néni szarát keresse meg, és vigye vissza neki.
Akkor küldetések, amik a map egyik pontjából a játék másik odlalába vezetnek, és annyiból áll, hogy egy messege-t átadtál. Akkor ez ellenfelek se nagy valamik benne.
Tehát a sok ajnározós pozitív komment mellett illene ilyeneket is megemlíteni, de tény, nekem is benne van 300+ órám persze... de modok nélkül én a világ semmi pénzért új karaktert nem kreálnék az is kurva élet.
http://www.youtube.com/watch?v=wAnt-GPXAG0#t=388
Szóval a Skyrim magasra teszi a lécet, és megmutatja, milyen is egy minőségi játék. (persze azt nem állítom, hogy hibátlan, és tökéletes, de sok más játék elbújhat mögötte az biztos. Legalábbis az én szememben :)
ilyenkor elgondokozom h. érdemes e egyaltalan cső fps-ek vagy egyéb autos, akcio, kaland játékokért pénzt kiadni, mivel oke más stilust képviselnek és lehetnek nagyon jo és maradnandó játékok, de mivel volt több munka? mekkora területen játszódik, mennyi szereplővel akinek külön története van még egy egyszerű parasztnak is.
az életbe nem fogom fel hogy lehet ekkora komplex világot megcsinalni ilyen pazarul.
http://gamekapocs.hu/cikk/1794/a_legjobb_skyrim_modok
De még ezen kívül is van sok érdekes, és hasznos mod. Kategóriánként is megtekintheted, és letöltheted őket innen:
http://www.nexusmods.com/skyrim/?
Modolásról még annyit, hogy csak olyat rakjatok fel amit meg is tartotok, mert ha gyakran váltogatjátok őket az tönkrevágja a mentéseteket. Nem lehet egy újramentéssel letisztítania dolgokat mint anno Oblivionban. A szkript töredékek benne maradnak a mentésekben.
Amúgy hogy kárpotóljalak titeket az offért megkérdezném:
Kinek mi a kedvenc modja? Csak mond is el h mit tud az a mod... feltéve ha bárki válaszol a kérdésre :)
Skyrim földje nyüzsög a halhatatlan NPC-ktől, akikkel semmit sem lehet tenni, de akik bármikor kinyírhatnak. A legnagyobb mágia pedig a duma. Egyszer leugrottam valahonnan, és kábé 2 méter magasan lebegni kezdtem, mert valaki hozzám szólt, és az ilyen mindent felülír. A kiáltást, a varázslatot, a kardcsapást, de még a kilőtt nyílvesszőt is semmivé foszlatja, mert egy koszos őr hozzám szól, hogy adjam meg magam, és az NPC-duma a mindent vivő mágia ebben a játékban.
Szóval, modok nélkül vagy agyvérzést kaptam volna már régen, vagy törlöm a franca 5 óránál kevesebb idő alatt. A moderek viszont óriási munkát végeztek, le a kalappal előttük!
Ami tök szar itt az oldalon, az az ismerősök között tuti befutó.
Meg fordítva is igaz.
Számomra a legjobb játék a Vice Cityvel ami valaha készült
Remélem a Washingtoni brigád még készít single darabokat mert az ESO jónak tűnik
de az Elder Scrolls feelinget nem igazán érzem
Nem tudom abbahagyni. Nekem is van olyan, hogy csak sétálgatok, és gyönyörködök a tájban, ami Ultra grafikán ENB modokkal, és HD textúrákkal nem kis élmény. De irtózatosan sok tartalom van a játékban. És nem tollak gyűjtögetése, meg madarak lövöldözése, és egyéb szir-szar gyűjtögetés. Egyszerűen elképesztő.
Az ilyen varázslós, sárkányos, RPG játékok soha nem volt az én stílusom, de ez a játék magába szippant, és nem enged. Na én ezt nevezem mesterműnek, ami még a stílust nem kedvelőt is rajongóvá tesz. Számomra kb. ilyen egy minőségi játék.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.