The Evil Within - vigyázat, aknák!

  • Írta: zoenn
  • 2014. február 8.
  • Videó
Link másolása
Egy négyperces gameplay videót kaptunk a Shinji Mikami új túlélőhorrorjáról, a The Evil Withinről, amely az idei évben kihagyhatatlan alkotás lesz a műfaj kedvelői számára. Ha nem nézel a lábad elé, pórul járhatsz!

A pókasszony fészkéig vezető út során Sebastian számos nehézséggel küzd meg: gyéren megvilágított pincékben bolyong, ahol természetfeletti lények csoszognak felé - még szerencse, hogy keze ügyébe kerül egy-két drótos akna, amit a szűk folyosókon be tud vetni. Az út végén azonban a megtestesült borzalom vár rá...

A The Evil Within idén érkezik PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re. Csak nekünk ugrott be elsőre a Resident Evil az alábbi gameplayt vizslatva?

25.
25.
markoci555
lósz*rt nem ér az akna...
24.
24.
DarkLord
#23: Mint írtam nekem attól nem lesz ijesztő egy játék, hogy tucatjával özönlenek ránk a zombik. Legyen végig sejtelmes hangulat, ne sok ellenfél, de állandóan a tudat, hogy bárhonnan ránk vetheti magát valami szörny ahogy mászkálunk a szűk folyosókon és ez a tudat egy idő után sokkal nyomasztóbb tud lenni, mint a 20 zombi egyszerre hidd el. Ám a többi ami a videóban volt az tetszetős azzal nem is volt gondom.
23.
23.
simon 555
#10: Miért az jobb lenne ha jönne 2 zombi akiket fejbe lősz és már mehetsz is?:)
Szerintem sokkal ijesztőbb és nagyobb nyomást tesz a játékosra ha sok zombi támadja.
Nyilvánvaló, hogy a játékosnak esélye nincs kinyírni ennyi zombit azzal a felszereléssel ami nála van, és épp ezért ez növeli a feszültséget és a félelmet. Kiszolgáltatottá teszik a játékost.
22.
22.
simon 555
Valakinek bármi infó, hogy miért nem 16:9-es a képarány? Ez így elég zavaró...
Láttam már más játékot is összehúzott képpel, de itt mintha egy kicsit túlzásba vitték volna.
21.
21.
Drazhar
a sima zombis-lövöldözős rész iszonyatosan vérszegény és gagyi lett, de a többi jelenetnél tényleg le a kalappal, ezek a paráztatós részek látom menni fognak a játéknak. csak remélem még alakul az MI, meg az irányítás, mert az eleje teljesen kiábrándító.
18.
18.
spikee576
Kibaszott jó játéknak nézünk elébe,Shinji Mikami tudja mitől döglik a légy látszik,hogy igazi horrorjátékot csak őtud már készíteni.Szomorú ezt leírni de a többi próbálkozások valahol mindig elhasalnak.A resident is csak addigvolt jó míg az őkeze bennevolt utána mentis a sorozat lefele a lejtőn rendesen.
16.
16.
MoRT2195
Azt a rohadt... ez kajak olyan mint ha a Resident Evil 4-et láttam volna 2014-es grafikával. És nem azt mondom, hogy ez a játék olyan mint a Resi, de a videóban látott jelenetek BENNE VOLTAK a Resi4-ben, és ez tény. Reméljük a játék többi részében lesz egy kis kreativitás is.
15.
15.
kriszvandaar
#7: Teljes mertekben egyetertek!:-)
14.
14.
kriszvandaar
Ez a jatek nem rezis hanem mikamis mintahogy a rezi is az. Ebbol fakadoan fordulhat elo a hasonlosag erzese ,hiszen ahogy egy michelangello stilusat felismerik az avatott szemek ugy eme kiveteles muvesz geniusz munkaja is felismerhetoen nyomott hagy a szivunkben es ugy altalaban az egesz univerzumban...
12.
12.
bcrics
A Gameplay vége pedig egy az egyben a F.E.A.R.-ből lett átemelve.
Ami nem baj, mert jól működik itt is.
Azért remélem lesznek egyedi gondolatai is a játéknak, nemcsak Copy/Paste innen-onnan.
11.
11.
Claymen
#5: Így van, vagy 1 hónapja jött gameplay kivágott 4 perce...
10.
10.
DarkLord
Egy kicsit az a rész megrémített amikor a házból kitekint a figura és 500 zombi...a rémítés persze nem a megijedésre vonatkozik, csak nem szeretném, ha állandó agyatlan zombi gyilkolásra lennénk kényszerítve, mert nekem nem attól horror a horror, hogy zombikat öljek. Sőt akkor kuka kategória..remélem nagyon kevés ilyen lesz a játékban. És inkább hagyják, hogy bolyongjunk és rettegjünk tényleg.
9.
9.
tök jól megvan csinálva, hogy hogy akis stukker gyakorlatilag lópikulát nem ér, csakcsattog mint a tologatós lepke. és eza vidi valóban nem új, jópár jópár hónappal ezelőtt láttam már én is.
8.
8.
wolfwarrior
#6: Szerintem pont azért, hogy sokkal elkeserítőbbnek tűnjön a játékos helyzete, amit én kinéztem a játékos arzenáljából már kezdtem azt gondolni, hogy túl bőkezűek a készítők, de amikor megláttam mennyire szívósak a dögök éreztem, hogy futás lesz a vége.
7.
7.
kolosszus87
#3: Mivel Shinji Mikami volt a Resident Evil sorozatok (és a Dino Crisis) szülőatyja egészen a 4-ik részig (meg is látszik, hogy az 5-6 nem az ő keze munkája, azok lettek a legszarabb részek), ezért érthető, hogy van egy kis Resi beütés a játékmenetben, de ez végre megint egy ízig-vérig horror játék lesz, nem egy akcióorgia mint az utolsó resik.
6.
6.
felegyi
Resi 4, az idei vizualitással és más sztorival... bár az effektekkel nem szórakoztak valami kurvasokat, azon még lenne mit csiszolni... az akna mint a molyfing, vagy egy épp lerobbanó motornak felel meg... amikor golyó éri az ellent, kb annyira reagál mintha falat lőtted volna!
5.
5.
keiji maeda
ezt már láttam vagy 2x hosszabb videókban csak most külön ki lett szedve ez a rész........
3.
3.
azért mert egy tps horror már egyből resi hangulata van? Szerintem pont köze a resihez.
2.
2.
ez nagyon ott vana szeren hangulatban.
1.
1.
Caine
Valóban van egy kicsi resi beütése de ez sokkal félelmetesebbnek tűnik!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...