Shadow of Mordor - X360-on és PS3-on butább

  • Írta: zoenn
  • 2014. február 21.
  • Hír
Link másolása
A Middle-Earth: Shadow of Mordor előző és újgenerációs változata között nem pusztán grafikai különbség lesz, az Xbox 360-as és PS3-as verzióból kivágták a Nemesis-rendszert. Magyarul: az M.I. butább lesz.

A Monolith designere, Michael de Plater az IGN magazinnak elmondta, hogy a Middle-Earth: Shadow of Mordor esetében az elsődleges hangsúly az Xbox One-os és PS4-es verzión lesz, de amennyire csak lehetséges, kihozzák a maximumot az Xbox 360-os és PS3-as változatból is. Nos, ebbe a dicséretes törekvésbe nem fért bele a Nemesis System, a funkció hiányozni fog az előző generációs portokból.

A Nemesis Systemmel a játékos tettei valós időben befolyásolják majd az ellenfelek viselkedését és kapcsolatát: a játék több száz különböző rosszarcút képes megkülönböztetni név és rang szerint, ők külön fejlődnek, saját emlékezetük lesz, és önállóan reagálnak mindenre. Roppant erőforrás-igényes rendszerről van szó, nem is tud vele megbirkózni a Xbox 360-as és PS3-as verzió.

A történet és az alapvető játékmenet gyakorlatilag ugyanaz lesz minden verzióban, a különbség az ellenfelek viselkedésében lesz. Aggodalomra semmi ok, elvégre kihívás így is akad majd dögivel.

A Middle-Earth: Shadow of Mordor még idén érkezik PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re. 

25.
25.
ZephyrDavid
Ez az egész MI egy bullshit... Ez is csak marketing fogás a next-gen-re... És akinek 2-3 éves pc-je van akkor az egy másik verziót fog megvenni? PC-DVD ROM with MI... :D
Ez ugyan az mint next-gen fifa... pc-re is lehetne, de nem fogják :D
24.
24.
Dark_Temptation
#23: 13-14 éves fejjel igenis félelmetes volt :D
23.
23.
kristof97
#22: Nem is volt félelmetes a FEAR egyáltalán. Bár nem játszottam végig, de azért pár órám volt benne (aztán újraraktam a gépem). De tényleg jobb az AI mint a legtöbb mai játékban.
22.
22.
Dark_Temptation
#19: ahogy mondod :) keveset játszottam a fear-el mivel be voltam szarva egész végig de az MI nagyon adta.
21.
21.
Drazhar
A játék kvázi egyetlen saját koncepcióját kivágják a régi konzolokra szánt verziókból. Taps.
20.
20.
Riven
Senkit nem fog érdekelni ,hogy honnan vettek át ötleteket ha jó lesz !
19.
19.
manderel
#17: Én a Monolith-ban bízom ilyen téren.
Az FPS-ek közül a legjobb MI-je a FEAR első részének van. És ugye azt is ők csinálták.
18.
18.
demon68
Pont az volt a legjobb rész, vegyenek ki inkább bármi mást! az nem érdekel, hogy néz ki
11.
11.
KőbányaKispest
"így is lesz benne kihívás dögivel" - és ezt honnan tudja az író?
10.
10.
ulikedegs
benne van abban a kevés játékban amit gond nélkül megveszek!
9.
9.
eszem
#7: Gratulálok! Ön megnyerte az internetet! Sikerült megtalálnod egy helyesírási hibát. Nem ez a Világ vége, nézz körül az oldalon, van itt ennél jócskán durvább. Esetleg a játékhoz is hozzá tudnál szólni?
8.
8.
mvf410
Ez a különbség vajon árban is megmutatkozik majd?
5.
5.
jardo
Kár érte, de ez van. Annak viszont örülök, ha mondhatok ilyet, hogy itt a nextgen verzió tényleg több lesz. Úgy értem, ne arról szóljon már az új generáció, hogy az erősebb gépek képességeit egy dologra használják: még több effektre és még nagyobb felbontású textúrákra, miközben meg a fizika, a rombolhatóság vagy éppen a mesterséges intelligencia meg ugyanazt tudja, mint a mostani mostani (prevgen?) gépek. A Shadow of Mordor esetében így talán könnyebben lenyelem a békát, mert nem csak pusztán szebb, de tényleg több és jobb akar lenni a nextgen változat.
3.
3.
eszem
#1: Meg lotr környezetbe bújtatott batman, assassin's creed meg még a fene se tudja mi. Jó ötleteket átvenni és jobbá tenni nem lopás, csak ne essenek át a ló túloldalára. Egyenlőre tetszik.
1.
1.
Dark_Temptation
de várom már úristen! :) prince of persia feeling az egész :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...