A Monolith designere, Michael de Plater az IGN magazinnak elmondta, hogy a Middle-Earth: Shadow of Mordor esetében az elsődleges hangsúly az Xbox One-os és PS4-es verzión lesz, de amennyire csak lehetséges, kihozzák a maximumot az Xbox 360-os és PS3-as változatból is. Nos, ebbe a dicséretes törekvésbe nem fért bele a Nemesis System, a funkció hiányozni fog az előző generációs portokból.
A Nemesis Systemmel a játékos tettei valós időben befolyásolják majd az ellenfelek viselkedését és kapcsolatát: a játék több száz különböző rosszarcút képes megkülönböztetni név és rang szerint, ők külön fejlődnek, saját emlékezetük lesz, és önállóan reagálnak mindenre. Roppant erőforrás-igényes rendszerről van szó, nem is tud vele megbirkózni a Xbox 360-as és PS3-as verzió.
A történet és az alapvető játékmenet gyakorlatilag ugyanaz lesz minden verzióban, a különbség az ellenfelek viselkedésében lesz. Aggodalomra semmi ok, elvégre kihívás így is akad majd dögivel.
A Middle-Earth: Shadow of Mordor még idén érkezik PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
Ez ugyan az mint next-gen fifa... pc-re is lehetne, de nem fogják :D
Az FPS-ek közül a legjobb MI-je a FEAR első részének van. És ugye azt is ők csinálták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.