A Battlefield 4 után az Eidos Montreal játéka, a Thief is támogatja a Mantle API-t, pontosabban a megjelenés napján még nem, hiszen a Square Enix megerősítette, hogy csak márciusban élesítik a fícsört egy patch formájában.
A fejlesztőcsapat megmondóembere, Valerie Bourdeau szerint a csapat jelenleg teljes erőbedobással azon van, hogy a Thief PC-s verziója támogassa a Mantle-t és a TrueAudio-technológiát, és bár a megjelenésre nem készültek el velük, de a tervek szerint márciusban rávethetik magukat az új AMD Radeon videokártyák tulajdonosai.
A stúdió biztos abban, hogy a Mantle-t támogató hardvereken lesz a legjobb és leggyorsabb a lopakodós játék, s nagyon sajnálják, hogy nem tudták hamarabb elérhetővé tenni a funkciót.
A Thief február 28-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
Mire kijon mar ertelme sem lesz mert reg elfelejette mindenki ezt a szegyent...
Én mindenképp írok majd tesztet a Thief-ről és szeretném továbbfojtatni az eddig bevált szokásaimat, hogy nem elfogult tesztet írjak és reálisan pontozzak. Aztán majd meglátjuk, mi lesz...
Egyébként, mikor ennyire megoszlik a vélemény, akkor vagyok a leginkább kíváncsi az adott játék milyenségére. Szerintem ettől a játéktól, túlságosan sokat vártak a játékosok!
#10: Hát, ehhez képest állítólag, ugyanolyan szinten van az AI, mint a 3. részben. De majd inkább a saját érzékszerveimnek hiszek!
Az már aztán tényleg kész röhej.
"Most, akkor kinek higgyen az ember?"
Saját magadnak. Azt, hogy neked mi tetszik, és mi nem, azt csak TE tudod eldönteni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.