A Warner Bros. egy új sztorielőzetes társaságában jelentette be a Middle-Earth: Shadow of Mordor végleges megjelenési dátumát, és az előrendelői ajándékokról is lerántotta a leplet.
A Middle-Earth: Shadow of Mordor október 7-én fog megjelenni PC-re, PS3-ra, PS4-re, Xbox 360-ra és Xbox One-ra, ezt egy új trailer társaságában jelentette be a Warner Bros.
A kiadó ezen felül leleplezte a játék dobozképét, és az előrendelői ajándékokról is beszélt: aki előre bizalmat szavaz a Monolith munkájának, egy extra skinnek és egy Test of Power nevű játékmódnak örülhet, utóbbi amolyan kaszabolós challenge mód, amiben még a játék rajtja előtt elkezdhetjük tápolni hősünket. Köszi, ArrowCross!
Creative Assembly - stratégia LotR
Bioware vagy Bethesda (bár inkább Bethesda) - RPG LotR
Ubisoft vagy Rockstar- nyílt világú akció LotR
Nem értem én ezt... A Lego LotR a BfME után a legjobb.
Egyébként marhára nincs a játéknak Tolkien hangulata. Aki olvasta a könyvet, tudja hogy ott nem a kaszabolásé volt a főszerep, hanem a karakterek jelleme meg a sztori (ezért lenne a legjobb egy RPG játék).
Új sztorit sem kellene kitalálni, rengeteg lehetőség lenne... Folytatás is felesleges, mellék sztorik is. Tolkien elég tartalmasan felépítette ezt a világot az elejétől a végéig.
Tolkien már arra összehúzta a homlokát, ha a neveket nem úgy fordították, ahogy ő elképzelte, ezért a svéd, vagy a norvég fordítást (már nem tudom pontosan melyiket) vissza vonta. Na most ilyen játék miatt, ami még csak kis mértékben sem tükrözi az univerzumot, forog a sírjában.
Rakjátok ezt a játékot egy olyan ember elé, aki még nem találkozott vele, és a címe feltüntetése nélkül találja ki, melyik már kitalált világban játszódik? Hacsak nincs baromi nagy mákja, rengeteg fantasy univerzumot fel fog sorolni, mire eljut az Tolkien könyveinek világához.
Nekem az hiányzik inkább, hogy rohadtul nem tükrözi a hangulatot, amit tolkien könyve(i) áraszt. Mi értelme van a világnak, ha csak úgy hozzászőnek valami random karaktert, adnak neki szupererőt, és nesze harcolj. Itt látszik, hogy a játékhoz irták a karaktert, nem a karakterhez a játékot. Nem mondom, hogy nem találhatnak ki újat, de azt fogja egy író, írja meg, és rakja elém. Nem úgy néz ki, hogy bármilyen közép-földe alternatív folytatásokat író, elismert embert megkerestek.
Ez a gond az egésszel, hogy meghal az író, és mindenki folytatást akar/ bővíteni szeretné azt az univerzumot, erre jönnek össze vissza mindenféle alternatív sztorik random íróktól. Ezt össze kéne fogni ha eddig nem tették, mert azért mégiscsak jobb, ha nem ütköznek egymásba ezek a sztorik, vagy nincsenek hatalmas túlzások. Mint a metro regényeknél, csak ott még él az író.
Ez egy Middle-Earth játék, valszeg egy új franchise első része. Annyi köze van a GYU-hoz, hogyugyan abban a világban játszódik, ami mint tudjuk hatalmas.
Baromi napos meg füves már csak a virágzó rét hiányzik.
Ja ahogy sokan mondták Assassins creed: shadow of mordor
A grafika rendben van, az atmoszféra tetszetős, jótól lopni meg nem bűn - tehát engem az AC-rendszer sem zavar... max. a történet tűnik sima bosszúhadjáratnak meg nem sok GYU-érzés fogott el de ezek még igencsak változhatnak ha elmélyedtünk pár órát a játékban.
Milyen lett volna egy eredeti történet-orientált, de szabadságot nyújtó játék, melyben mehetsz mindenfajta szereplővel. Aragornnal kardozgatsz egy kicsit kevésbé kaszabolósan, frodóval játszol egy kis dayz módusz-féleséget ahol el kell jutnod A pontból B-be, ésszerű "bújj el amint látsz valakit 1km-re" lopakodással persze. Íjászkodhatnál legolassal és bezoomolhatnál bárhova a szemeddel. Használhatnál teljesen egyedi relikviákat a sztoriból. Az eredeti sztori szerint haladna, de rengeteg tartalom lenne benne szabadsággal, nem kötelező az eredeti sztori, de annyira sem lehet eltérni hogy valami bénaság jöjjön ki belőle.
Lehet, hogy jó lesz, de eddig túl semmilyen. Ha ránézek a játékra, meg nem mondom, hogy ez gyűrűk ura.
Egyetlen problémám vele, hogy az égvilágon semmi Gyűrűk Urás hangulata nincs, ennyi erővel lehetne más is a címe.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.