Az Evolution Studios két új trailerrel köszönt be hozzánk, az első a klubokat mutatja be közelebbről, a második a Face-off és a Challenge módokat részletezi. Az IGN pedig további gameplayt szállított, így tutira nem unatkozunk.
Hogy a minimál stílusban megalkotott oktatóvideók mennyire nyerik el a tetszésedet, azt majd te eldöntöd. Annyi biztos, hogy a klubokról, a Face-off és a Challenge módokról hull le a lepel, az Evolution eléggé szájbarágós módszerrel mutatja be nekünk ezeket a fícsöröket.
Azért a gameplayt sem kell nélkülöznünk, az IGN két új videót pakolt fel a Driveclubról.
A játék október 8-án érkezik PS4-re, és lesz belőle egy erősen megcsonkított PS Plus-verzió, amely a teljes tartalom ötödét kínálja.
Szerintem én még a DriveClubot is kontrollerrel fogom játszani. Az első játék amiért előveszem a kormányt PS4-hez az a PCars lesz.(ha csak nem jön előbb egy Gran Turismo)
Azóta nincs olyan hangulatos autós játék szerintem.
(Esetleg a Split/Second, a Burnout Paradise és a Forza Horizon próbált újítani)
Mondjuk vicces, hogy amióta bedöglött a kormányom Most Wantedezés közben (a régebbivel) nem érdekelnek az autós játékok...mármint billentyűzettel nem érdekelnek. Más is így van ezzel?
Szóval a MW-nál megvolt az Underground 2 szabad mozgásának kiterjesztése, hogy oda mész, ahova akarsz, és út közben szeded fel a különböző eseményeket, illetve ha akarsz, akkor a rendőrökre is rászállhatsz, míg a későbbiek ebből visszavettek, és megkötötték a játékmenetet, pedig éppen, hogy további szabadságot kellett volna adni. Tehát a MW kitűnt a tömegből a szabadabb játékmenettel, ezzel csak ezt akartam mondani.
Ha viszont jön egy új tag, ott kell valami, ami miatt felcsillan a szem. Én pl nem vagyok kibékülve az NFS sorozattal. A legutóbbi ütős rész véleményem szerint a MW volt még 2005-ben, nem az újabb fos, ami csak a nevét gyalázza meg az elődnek. (de ez most más kérdés)
Szóval kell valami, ami miatt egyedi, és itt nem nagyon látszik, hogy miért jobb, mint bármelyik már piacon lévő alternatíva.
Mindegyik ugyan az, csak más grafikával és fizikával. Ha a realitásnál akarnak maradni, akkor nem nagyon változtathatnak a játékmeneten.
Rossznak nem rossz így elsőre az tény, de világmegváltást nem kell tőle várni az is biztos.
És nem is annyira árkád mint gondoltam. Test Drive és Gran Turismo közt van, de közelebb a GT-hez. Eddig bejövős ez a vonal.
Bár az az 50 autó elég karcsú :S
A cikkhez hozzászólva, engem egyáltalán nem fog meg sem az oktatóvideó, sem a gameplay. Ezek alapján egy tök átlagos autóverseny játékot kapunk, vannak challengek, klubok, stb. Hát ezzel nem fogják megváltani a világot. Én inkább várok egy új WRC-t, F1-et vagy valami más autós játékot...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.