A Microsoft megerősítette azokat a találgatásokat, amik arról szóltak, hogy a Kinect lecsatolásával a cég azt a számítási kapacitást is kihasználhatóvá teszi az Xbox One-fejlesztők számára, amit eredetileg a Kinectnek tettek félre.
Yusuf Mehdi a Polygonnak beszélt arról, hogy már tárgyalnak arról, hogyan teszik lehetővé a fejlesztőknek, hogy több kakaót csikarjanak ki az Xbox One-ból: "Jelenleg is tárgyalunk a kiadóinkkal arról, hogy mit csináljunk ezen a téren, hamarosan többet is mondhatunk majd."
Korábban a Digital Foundry mutatott rá, hogy az Xbox One GPU-teljesítményének 10 százaléka volt elkülönítve a Kinectnek és a Snap módnak, de ha nincs Kinect, ez értelemszerűen felhasználható más, hasznosabb célokra is. A Microsoft korábbi nyilatkozataiból egyébként is arra lehetett következtetni, hogy ezt a korlátozást előbb-utóbb feloldja majd a cég.
Köszi, kopic!
Semmi köze a kinect nélküli kiadásnak a felszabadítható 10% hoz...
Az Eurogamer-féle Digital Foundry (lásd a lenti linket) márciusban beszélt a Respawnnal, és akkor még azt mondták neki, hogy még nem jött ilyen update, illetve nemrég kaptak egy újabb helyzetjelentést is a srácok, ami szerint májusban-júniusban lehet ilyen frissítés. Valószínűleg erre utalt Mehdi is.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-does-a-kinect-free-xbox-one-mean-more-processing-power-for-games
Vagy most ha be van dugva a kinect és inkább kihúzom gyorsabb lesz a játék ? :D áhhh nem :)
Szerintem tükör is van alá rakva fogadjunk.
Több tükör alkalmazásával állítólag a felbontás is javítható..
Na már most. Ha piacra dobják a Kinect2 nélküli gépet akkor generálak gyorsan sok bevételt és közben még fejleszthetnek frankó kinectes cuccokat, akkor majd a vásárló külön megveszi a kinectet, nyilván kicsi felárral.
Az SDK nem a végleges, a driverek nem rég lettek készen, az összes eddigi fejlesztést béta driverekre hozták ki.
Mindezen felül lesz még egy DX12 - re átállás is.
http://prohardver.hu/hir/nem_lesz_erosebb_xbox_one_kinect_nelkul.html
:/
1. Minőségi mozgásérzékelős játékok készítése, amely esetleg több potenciális (kinectes) X1-es vásárlót eredményezhetnek hosszú távon
vagy
2. Olcsóbb - Kinect nélküli - konzol piacra dobása, így rövid idő alatt nagy valószínűséggel növelhetik az eladásokat.
Kár hogy az egyszerűbb utat választották . . .
Az a plusz 10% akkor jon ki ha nincs hasznalva a kinect, szerintem ebbol a +10%-bol csak majd azok a jatekok profitalnak amik "kitudjak kapcsolni" a kinectet, a program inditasa elejen, kodjanak kezdeten.
Nem azt jelenti, hogy a kinektel eladott gepek 10%al lassabak, az tiszta hulyeseg lenne.
Akarmennyi okoseget is csinalt az MS a nextgen korul ennyire azert ok sem hulyek! :)
Ami a kinect el eszik a memoriabol jo ha van 4-500 mb es meg lehet h sokat mondtam. Az a 3 vagy 4 fps kulombseg pont h nem fog jelenteni semmit
XO es a PS4 egyarant kiforratlan, es meg legalabb 1-2 evig nem is lesz(os/firmwarek) , a kinect elhagyasa csak favagas, nem a problema kezelese. Majd az eletciklusa vegen, johet ilyen kinect elhagyos mentsvar. En orulok a kinectnek , es hogy kizarolagosan process jut neki a gepen, soxor volt mar hogy unresponsive lett az XO es csak kinect voice commandokkal tudtam tovabb tekergetni ;)
(pl elveszti a fokuszt egy jatekrol, kimegy homebea es nem reagal kontrollerre, ekkor egy hangbeli parancsal visszaranthato a jatek es minden ujbol a regi kerekvagasba kerul...)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.