A fejlesztők három teaser videót posztoltak a Vine-csatornájukra, így már tudjuk, hogy az élesebb textúrák és látványosabb effektek beépítése mellett a motort is sikerült optimalizálniuk az ukránoknak: annyi biztos, hogy a Metro Redux 60 fps-sel fut majd PlayStation 4-en. Azt még nem tudni, hogy ezt milyen felbontásban teszi.
Még márciusban szivárgott ki a Metro Redux híre, amit nem sokkal később a kiadó is megerősített. Ezek szerint a PC-re és az új konzolokra érkező csomagban helyet kap a Metro 2033 és a Metro: Last Light is, a játékoknak a grafikáját is továbbfejlesztették.
Bővebb infók az ide E3-on várhatóak, de reméljük, előtte kapunk egy komplett trailert is.
#12 Már akinek kevés... Ha nagyon hozzá lennék szokva a jóhoz, talán én is ezt mondanám...
#14 :DDD
Az a lényeg, hogy jelentéktelen a különbség.
Ha nem raksz egymás mellé 2 játékot 30-60 fps-el észre sem vennéd, hogy másképpen fut. Teljesen élvezhető a 30 fps is ha az a 30 fps stabil és nem esik soha alá.
Ugyan ez vonatkozik a felbontásra is. 900 vagy 1080p, egyre megy, hacsak nem két egymás melletti képet nézel. De még akkor sincs nagy különbség ha igen, meg lehet nézni, vannak összehasonlító videók az AC4-ről, 900p/1080p egymás mellett.
Fogadni mernék, hogy az itt vitázók 100%-a nem tudná megmondani, hogy egy játék 30 vagy 60 fps-el fut ha nem lenne kiírva.
Épp a múltkor volt egy vita erről egy másik oldalon, és feljött hogy a Forza 5 mekkora szar, mert csak 30 fps-el fut. A vicc az, hogy az a játék pont 60-al megy....
Nem először írom le ezt: A 25 (30) FPS már 1967-ben sem volt elég az igazán folyamatos mozgáshoz. Ezért találták ki a PAL szabványt (amerikában NTSC), amivel gyakorlatilag, és lényegében megduplázták az egy másodperc alatt kirajzolt képkockák számát (50-re, és 60-ra), és ez a szabvány TV adás azóta is.
A mozifilmeknél, és szinte sok egyéb filmeknél is használatos 24 FPS sem lenne elég egyáltalán ahhoz, hogy folyamatosnak lássuk a képet, ha a mozgásoknál nem lenne blur, tehát elmosódás (méghozzá a gyors mozgásoknál nagyon is erős blur). Ennek az elmosódásoknak a kiküszöbölésére, és a folyamatosabb, ugyanakkor mégis éles kép elérése érdekében jöttek a tv-knél a 100+ Hz-es technológiák. pl. MCI=Motion Clarity Index, vagy az CMR= Clear Motion Rate, stb. Ezek mind azt a célt szolgálják, hogy még több legyen az egy másodperc alatt megjelenített képkockák száma. Mert minél több az FPS, annál "folyékonyabb" a mozgás.
A játékok esetében, mivel azok kevesebb elmosódást is használnak, és csak teljes képekkel dolgoznak, nem használják a váltott soros eljárást, és még az újabb, fent említett technológiákat is kikapcsolni javasolják "Gaming mód" esetében az újabb tv-knél (mert képhibákhoz, és egyéb anomáliákhoz vezet), ezért a játékok esetében azt szokták mondani, hogy igazából az 50-60 FPS kéne, hogy legyen minimum az optimálisan "folyékony" mozgás érdekében.
Nem véletlen, hogy a munkahelyemen a dok. filmekhez, (és egyéb műsorokhoz) az animációkat 50 FPS-el kell renderelni (mert igenis kevés a 25-30 FPS)
Szóval azért mert vannak, akik nem látják a különbséget a 30 és 60 FPS között, attól még van, és nem parasztvakítás, és nem csak arra van, hogy a Pc-sek döngessék a mellüket, meg "verjék a kukijukat" rá...
http://www.30vs60fps.com/
Ha valaki nem látja a különbséget, az nem azt jelenti, hogy nincs, és hogy mások sem látják.
hát nézzétek meg a 30 vs 60 fps beállítást és rájössz még a 60 is kevés.
Mikor egy kisebb vagyon költöttem az elsô Voodoo kártyámra, én is majd eldobtam az agyam a látványtól (szintén a glquake-et toltam sokat). Ehh, régi szép idök... :-)
Szerintem is parasztvakítás a 60 fps, 30-40 bôven elég lenne, de azt 100% stabilan tartva és tuti nem panaszkodna soha senki.
Az emberi szám? 24 alatt embertelen számok vannak?
(szerkesztés gomb tényleg ennyire nagy vállalkozás lenne egy 2-3 perces határidővel? :D)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.