A Sledgehammer Games kiemelt figyelmet szentel a Call of Duty: Advanced Warfare történetének, az ígéretek szerint mind a történések, mind a karakterek terén nagyot gurítanak majd a srácok.
Nagy a teher a Sledgehammer vállain, azonban az újonc Call of Duty-fejlesztő láthatóan mindent megtesz azért, hogy elnyerje a rajongók kegyeit. Nem elég, hogy az Advanced Warfare látvány terén is frissít majd egy alaposat, az ígéretek szerint történetben is erős lesz. Az alábbi fejlesztői naplóból kiderül, kik dolgoznak az egyébként egy főszereplőre koncentráló sztorin, és láthatjuk azt is, hogyan játszanak a színészek.
A Call of Duty: Advanced Warfare november 4-én jön, PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, PS4-re és Xbox One-ra.
Próbáld ki a Frontlines: Fuel of War-t. A valamikori BF1942 Desert Combat mod alkotói csinálták. Érdekes a rendszer mert nagy terepekkel dolgoznak a kampány pályái viszont oda spawnol mindig ellenségeket ahol éppen a cselekmény játszódik. Így pedig nyílt világ mellett is pörgős és akciódús maradt. Ha ezt egy modder csapat véghez tudta vinni akkor egy nagy cégnek sem lenne akadály. A gond az, hogy nem akarnak elszakadni a jól bevált bár egyre unalmasabbá váló modelljeiktől.
Minek egyáltalán amerikánál maradni, ha még nem is volt sok más korból/eseményről egy fps játék.
A legutolsó próbálkozás egy sandbox háborús játék (The Saboteur) egy Sin City-GTA-Assassin Creed érdekes ám furcsa keverékéhez vezetett.
Nem beszélve arról, hogy minél nyitottabb annál kevésbé látványosabb a harc és maga a háború (Arma játékok) és minél scripteltebb annál látványosabb, ám korlátozottabb (CoD). Nem hiszem, hogy bárki is megpróbálná megteremteni az egyensúlyt és az álmodat.
Abben az esetben, ha nem, akkor talán még izgalmasabbat is ki lehetne hozni belőle.
És amúgy sincs nekem ínyemre a COD-gameplay, sokkal jobb lenne egy mondjuk open world FPS, csak sokkal realisztikusabban. Ha AAA játékról van szó, akkor mondjuk egy komplett frontot felépíteni, és rangban a játék változásai szerint emelkedni, vagy hasonló. Persze a halált nem tudom hogy oldják meg.
Én azt mondtam, hogy elegem van az Amerikai fél történeteiből a második világháborúban nem azt, hogy Amerikából. Csak ugyanazt a sztorit utálom 60.-szor végighallgatni, nem pedig azok történelmét akikről szól.
Ha kiadnának egy Amerikai Polgárháborús FPS-t annak kimondottan örülnék. (Pl. Darkest of Days bizonyos részei és The History Channel: Civil War – A Nation Divided)
De ez pedig a korábban említett csapdába esik bele.
"Ha az egész nem egy animált mozi akkor garantáltan ott hagyod a fogadat anélkül, hogy esélyed volna használni bármelyik képességedet."
Lehet, hogy ez csak a mai tendencia, de a régi CoD-okban még ha sok is volt a script az a körülötted zajló csatateret és haladás irányát befolyásolta nem pedig a játékmenetet. Az általad leírt jelenetek többségében csak átvezetőt nézel vagy pedig "turret section"-ban töltöd az idődet.
Nem beszélve az protagonistádról. Ugye tudod, hogy ez nem Assassin's Creed ahol minden történelmi esemény körül ténfereghetsz anélkül, hogy bárki is beléd kötne.
War is Hell from mestermagyar
Szóval tételezzük fel, hogy te vagy Kis János (mivel a Trianoni békeszerződés következményeit is a felsoroltak közé tetted, így evidens, hogy magyarral megyünk) császári testőr (mert különben nem lehetnél közvetlenül jelen tengelyhatalmi oldalon a merényletnél) akit a trónörökös meggyilkolása után lefokoztak harci pilótává (nem egészen értem a rangok közötti váltást), majd rövid kiképzés után a levegőben szolgálja a koronát (Vörös Báró cameo lehetséges) ahol aztán egy szerencsétlen eseménysorozat következtében lezuhan az ellenséges vonalak mögé. János és a másodpilóta Nagy József túléli a zuhanást. Vissza akarnak jutni az árkok barátságosabb oldalára, de hamarosan bekövetkezik az elkerülhetetlen találkozás az olaszokkal/oroszokkal/szerbekkel/románokkal (akikkel mi harcoltunk). Kis János hihetetlen elbűvölő személyisége egyből barátságosabb légkört teremt az egymást meg nem értő felek között ami oly sikeressé válik, hogy az ellenséges katonák nem, hogy nem rángatják el egy fogolytáborba a csak pisztolyokkal felszerelt pilótákat a túlerő ellenére (frontbarátkozás csak egyelő felek közt volt. A front mögött elkapott foglyok mentek a táborba), de befogadják maguk közé és meghívják egy csésze teára/kávéra. Ezt azonban a fondorlatos Nagy József kihasználja és szabotálja az üzemanyag tárolót/fegyver depót/árokbeli gépfegyvereket. Erre az ellen nem jön rá/rá jön és hőseink elmennek/elmenekülnek az ellenséges frontról vissza az osztrák vonalhoz. Nagy József ármánykodása beválik be és a következő támadáskor a monarchia katonái felülkerekednek/nem kerekednek felül az ellenségen, amiért a két pilótát lefokozzák/áthelyezik (A légierőtől visszakerülni a csatamezőre nem előléptetés) az új tank prototípusok vezetőinek soraiba. Ezután Kis János a háború befejezte előtt életét veszti a tankban egy hősies és elkeseredett védekezés után. Hőstetteiről és kalandjairól eme játék állít emléket.
A stáblista után láthatjuk Nagy Józsefet visszatérni Magyarországra ahol is szembesül a háború következményeivel és talán találkozik az elárult ellenséggel (ha románok voltak), ami egy folytatáshoz is vezethet a bevételek alapján.
Na e köré építs egy játékot ami nem quick time event vagy cutscene és csempéssz bele egy kis logikát (mert a rangok között nem volt ilyen nagy mobilitás). Lehet, hogy jól hangzik a fejedben ez az egy két jelenet, de kétlem, hogy létre lehetne hozni valami logikus kapcsolatot köztük.
Csak pár dolog, amiből könnyen ki lehetne hozni valami nagy alkotást, és még csak köze sincs az USA-hoz, de még amelyiknek van, ott is inkább csak ellenségek.
"Egy 8 órás történetet kerekíteni a téma köré úgy, hogy csak egyszer halhat meg a főszereplő egy ilyen szituációban igen csak kemény dió."
Játékok 90%-ában így van lol.
Multi 1.vh játék van, de azok akik egy Single Player 1.vh cod élmény várnak, azok vagy nem tudják mit akarnak vagy csak nagy bizodalmuk van a fejlesztőkben, hogy egy olyan unalmas háborút mint az 1. vh is CoD 2 szintre tudnak felemelni.
A hétéves háborúból izgalmasabb játékot lehetne kihozni.
Egy Single Player játékban/történetben ez nem megoldható.
A mount and blade-ben is csak multiban ahol respawnolhatsz vagy hadsereg vezénylő single player-ben működik a dolog. Ha csak egy gyalogot irányítanál single player-ben, nem volna unalmas kidőlni az első percekben és kapni egy statisztikát, hogy végződött a csata vagy újrakezdeni?
Igen, ott is a pusztán futnak az emberek, ott is az artillery szaggatta lyukakban bújnak meg részben, ott is sokszor megáll a frontvonal a multis meccsekben, és ott is az emberek 70%-a bolt actionnel szaladgál, mert így engedi a játék.
Én speicel élvezem, persze az emberek nagy hányada rögtön ragel egyet a fórumokban, és törli is le a játékot. Volt már humble bundle-ban, és a steam is ingyen osztogatta 1 napig, mégsem annyira sokan tolják most sem.
https://www.youtube.com/watch?v=p9-xLuM2hpQ
Hirtelenjében ezt a gameplayt találtam, de pont erre a pályára gondoltam.
Tudod, mostanában több 1.vh-s projektet is láttam: mount and blade napoleonic wars 1.vh-s modja, azthiszem az RO2-nek is készül, kiadtak egy játékot a steamen is az utóbbi fél évben.
A Red Orchestra 2-ben Sztálingrád romjai között harcolsz, többnyire épületekben vagy azok között géppisztolyokkal, puskákkal. Közelharci szituációk, "közelharcra alkalmas" fegyverekkel.
Egy 1.vh játékban a két árok között legalább van 30 métertől egészen több száz méter távolság, tehát rosszabb esetben még lőtávolságba sem érnél anélkül, hogy ne kellene elhagyni az árkodat. Az ellen pedig várni fog reád gépfegyverekkel és katonákkal akiknek max a feje lóg ki arra a pár másodpercre ameddig lőnek. Rohadt nagy pusztaság, tüzérségi tűzzel tisztára simítva. Sehol semmi fedezék, talán csak a bombák által kivájt tölcsérek az ellenség pedig nem hagy neked egy perc nyugtot sem. Egy rossz lépés és egy francia gépágyú elkaszál. De ha nincs szerencséd akkor az ellenséges vagy éppen a baráti lövegek fognak cafatokra szaggatni a tüzérségi támogatás alatt.
Ha valamilyen csoda folytán eléred anélkül az árkokat, hogy halálos sebet kapnál, akkor még meg is kell ölni az ellenséget. Tekintve, hogy 1.vh, csak ismétlőkarabélyt vihetsz magaddal és talán revolvert ha tiszt vagy. Tehát vagy egy helyben állsz és olyan gyorsan tüzelsz a puskáddal amilyen gyorsan tudsz imádkozva, hogy nem lőnek agyon közben vagy beveted magadat az árokba és nekiállsz vitézkedni a bajonetteddel, reménykedve, hogy senki sem szúr vagy lő egyet a hátadba.
És ez csak a félig sikerült támadás víziója. Ha ennél is rosszabb akkor vonulhatsz vissza az árkodba anélkül, hogy leadnál egy lövést.
Izgalmasnak hangzik? Nem hinném. Ha az egész nem egy animált mozi akkor garantáltan ott hagyod a fogadat anélkül, hogy esélyed volna használni bármelyik képességedet. És ez nem a kreativitás hiánya, az első világháborúnak ilyen volt a természete.
Kétlem, hogy megcsinálnák vagy volna valami értelme, de határozottan érdekes volna.
#14 Nagy mészárlások igen, potenciál nem. Mivel a játékosnak túl is kell élni a harcot és a csaták többsége vagy az árkok védelme vagy azok megrohamozása a játék hamar repetitívvé válna vagy csak nevetségessé (ha mindig túlélnéd a csatákat és mivel a frontok nem mozogtak ezért nem nyerhetnél állandóan, mint a többi codban)
1. világháborús játékot csak repülőgép szimulátor vagy stratégiai játékként tudok elképzelni. Van egy-két FPS, de azok is csak multi deathmatch mod-ok. Talán a Valiant Heats fog hozni némi újítást.
Na azért én a gáztámadást szívesen kipróbálnám egy multis meccsben. :D Amúgy meg van 1.vh-s játék, azthiszem Verdun a neve.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.