Az EA végre a nagyközönség számára is elérhetővé tette az idei E3-on zárt ajtók mögött levetített Dragon Age: Inquisition gameplayt. Tizenhat perces demonstráció vár ránk a Frostbite 3 erejéből.
Oké, belátjuk: bizonyos forrásokból már korábban is láthattunk felvételeket a játék E3-as demójáról, de korántsem olyan minőségben, mint most. Ráadásul a kreatív direktor, Mike Laidlaw kommentárját is élvezhetjük a bemutató során.
A Dragon Age: Inquisition október 7-én kerül a boltokba PC-n, Xbox 360-on, Xbox One-on, PS3-on és PS4-en.
Mire eljutsz kik legyenek melletted adigra sok döntést kell hoznod..
Te csak annyit látsz benne.. jó gólemek vannak mellettem fasza...
Addig én ebbe ezt látnám. Igen Vannak gólemek de tudom hogy jönnek létre és a véres utat választottam.
Vagy .. vérfarkasok... templárok.. ki irtottad az összes mágust a démonoktól valól félelem miatt (felteszem azért) Én meg úgy voltam vele ártatlanokat amig lehet mentem, lesz ami lesz.
ezek nem semmmit mondó döntések. Legtöbb játékba nem dönthetsz csak végig pörgeted azt tső. Ha van is bármi döntés nincs súlya. De itt van mivel döntésedtől függ kik élnek vagy kik nem. Hatalom vagy erkölcs vagy haszon.
Lehet ugyan azok a pályák, de hár persze mert ugyan azt az eseményt játszod végig.. csak meg van a lehetőséged rá, hogy eldöntsd melyik oldalt támogatod,tiporod el avagy használod ki.
Szerintem inkább így tekints rá.
DA2 harcba dinamikusbb volt De látszott rajta az időhiány.. nagyon gyorsan adták ki és ez nem csak a bioware sara.
Ám bemutatott egy történetet amibe ugyan minimálisan is az elődhöz képest de dönthettünk pár résszletben.
Ha a mostani részt tényleg az első kettőre építik és jól akkor nagyon is kéne, hogy számítson mit is vitt véghez Ferelden hőse és a bajnok a világban.
És ha ezt szemelőtt tartják nem lesz kitcsitse semmit mondó mint ahogy te érzed.
Na eleget rizsáztam asszem :D
Ettől még azért nagyon jó játék az Origins, de tagadhatatlan hogy fájdalmasan lineáris volt.
#10: Ami az én csőrömet legjobban szúrta az az volt, hogy az Origins-ben játékmenet szempontjából kb. egyáltalán nem számított a háttered.
Ugyanazokat a pályákat kellett végigtolni, egy-két küldetés volt csupán a különbség.
Újrajátszhatósága is kb. ennyit ért.
Lényegében eldönthetted hogy a végjátékban a Vezérdémon ellen törpökkel vagy gólemekkel, vérfarkasokkal vagy tündékkel, mágusokkal vagy lovagokkal akartál-e menni (legalábbis ha jól emlékszem). Szóval egy vicc volt.
Ami idegesít, hogy teljesen triviális dolgokat emel ki hatalmas áhítattal, amik az előző részekben már elérhetőek voltak, vagy kb. senkit sem érdekelnek. Ez azonban a marketing, gondolom sokan zabálják.
Ha a történet lesz olyan jó mint az elsőben akkor egy igen igéretes utazás elött ellok ;) Remélem reál lesz a gépigénye, nem egy atomerőművet kell beizzítani alatta...
A menürendszer/inventory egyszerűen túlkomplikáltan borzalmas.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.