Néhány szerencsés újságíró zárt ajtók mögött is megtekinthette a Dragon Age: Inquisitiont a múl theti E3-on, ahol közel húsz percen át mozgott a BioWare szerepjátéka. Ti sem maradtok le semmiről, jól lekamerázták az egészet.
Az új gameplay mellé egy rossz hír is befutott: a játék producere, Mark Darrah megerősítette, hogy a korábbi ígéretekkel ellentétben mégsem kapunk negyvenféle befejezést a Dragon Age: Inquisitionben. Döntéseinktől függően kevesebb, de kidolgozottabb végződéssel kell beérnünk. Hogy pontosan mennyi lesz a végleges játékban, még nem tudni.
A következő videóban némi kóborlás és lovaglás mellett sárkányt is öl hősünk.
A Dragon Age: Inquisition októberben jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra, Xbox One-ra, PS3-ra és PS4-re.
Még egy törpéből is daliás lovag lesz.
U.i.: Köszönöm a választ evangeline!
Innen letudod tölteni a videót. Amugy ember hapsival mászkálnak.
Gameplayhez hozzászólva: BG1-2 szinvonala iszonyatosan magas akárhogy nézzük. De DA-nak ma már megkell felelni a mai viszonyoknak is ahol jó páran csak a grafika alapján mondják meg, hogy kell-e nekik vagy se. ( bár hozzá teszem azoknak nem valószínű, hogy tetszeni fog..de persze vannak csodák)
DAI sok mai játékhoz képest össze tetteb és tartalmasabb lessz ebbe biztos vagyok. Ám néha elgondolkozok azon ha EA nem kebelezte volnabe őket vajon milyen irányt vett volnaföl a dragon age sorozat.
A kommunikációról azt lehet tudni, hogy sokkal árnyaltabb lesz, nem csak hangnemet, hanem érzelmeket is ki lehet majd fejezni, és nem kell már egy opció kiválasztásával kilépni a dialógusból, hanem simán csak ott lehet hagyni az NPC-t. :)
Amúgy a fenti videót sajnos nem tudtam megnézni, mert már leszedték, de aki látta, az meg tudná mondani, hogy ez a qunari csajos vagy a törpe pasis demo volt? Köszi előre is. :)
A taktikai harc visszatérése nyugtató, az ehhez hozzájövő "terepes" cucc is nagyon jól hangzik! A maradékról esetleg tudsz még valamit (karakterlap, fejlődés, kommunikáció az npc-kel)?
U.i.: Ne haragudj, hogy lusta vagyok utána nézni. Azt hiszem ez abból is fakad, hogy gyakorlatilag egy tisztességes rpg flash játék szintjét várom már csak.
Az már most biztos, hogy a látvány stílusa, aligha hasonlítható hozzá az Origins-éhez. Bár ezt még nem nevezném hátránynak... de, már maga a Dragon Age II sem volt hack & slash, ha a legnehezebb szinten játszottad! Mert ott volt a baráti tűz, figyelni kellett, hogy a társaid, hogyan helyezkedjenek el, milyen képességet használjanak és mikor. Ahogy elnézem, ugyanez a harcrendszer lesz ebben a részben is, csak gondolom már csiszoltak rajta valamit. Van taktikai mód, ami külön öröm, és használható is kemény harcok során. Ahogy láttam, a fedezékeknek is sok hasznuk lesz, így a terepviszonyokat is ki kell majd használni. Már csak az a kérdés, hogy a sztori és a karakterek milyenek lesznek?
Azt várom amit eddig is le tudtak tenni, ami naggyá tette őket! (nem, nem a Mass Effect volt az)
Ne keverjétek ide most nekem a TES-t vagy a Jrpg-ket.
Minek örülnék nagyon?
Hát a jól bevált receptnek, annak aminek az egész DA sorozatot ígérték; a BG szellemi termékének.
Várjatok segítek: Baldurs Gate, Neverwinter Nights, Kotor.
Mire számítok: A felsoroltak tartalmának negyedét hozó termékre. ÉS MÁR ANNAK ÖRÜLNÉK VAZZE!
A párbeszédrendszerrel pedig igen is hatalmas gond van, akkor ha a karakter közel sem azt mondja, amit kiválasztok!!!! Lásd Mass Effect 3!
A válaszokat továbbra is várom a kérdésekre.
A Dragon Age mindig is egy fokkal komolyabb RPG volt mint a Mass Effect, a Bioware játékokat pedig a sztoriért és karakterekért szerettük. Képességfa természetesen itt is lesz, de még a három kaszton belüli specializálódás is adva van. Nem mellesleg végre nem csak emberként játszhatsz, hanem bármely faj bármely nemével. Szóval a szokásos picsogásnak sincs alapja.
A párbeszéd kérdést pedig te sem gondolhatod komolyan. Mellesleg a második rész egyszerűsített menüjét dobták, komplexebbre kell számítani. A karika menü marad, a konzolok miatt de ez semmit nem jelent.
Amúgy továbbra sem értem mi a gond a Mass Effectel, nekem a Skyrim ezerszer lelketlenebb játék volt annak ellenére hogy ideig-óráig elvoltam vele. De semmilyen érzelem nem fűz hozzá, EGYETLEN egy karaktert sem kedveltem mert Bethesdáék akkor sem tudnának egy valamire való sztorit összedobni hogyha ezen múlna az életük.
Ezt írták az eredetileg kiszivárogtatott infók. Na most ebben annyit mondanak, hogy a döntéseid illetve az általad kreált karakter alapján van 40 lehetséges befejezés, ezen belül pár teljesen eltérő. Tehát a 40 befejezés továbbra is adott, csak ezeken belül kisebb-nagyobb eltérések vannak a játékban tett döntéseid alapján.
Ugyanezt írta le Mark Darrah is:
https://twitter.com/BioMarkDarrah/status/476842711853432832
Megütöttük kemuri szintjét. Nélküled nem sikerült volna!
És most azok, hozz fordulnék, akik képesek voltak az eddig kiadott (számomra dögunalmas) videókat végignézni. A nevetséges hack and slash-en kívül van benne rpg elem? Van rendes karakterlap? Nem diablo-szerű skill és tulajdonság menü? Vannak egyáltalán játékos által vezérelt párbeszédek? Ugye nem olyan Mass Effect borzadály?
Választ előre is köszönöm!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.