Az Assassin's Creed: Unity a francia forradalom idejére kalauzolja el a játékosokat. Ez lesz az igazi újgenerációs fejezet a sorozat történetében, Párizst kellő odafigyeléssel modellezték le montreali srácok (és az a jó pár stúdió, amely besegít a fejlesztésbe). Az alábbi képeken Arno és Elise meghitt turbékolásának lehetünk tanúi, de a harc sem maradhat el.
Egy másik földrészen, Észak-Amerikában viszont Shay vadászik orgyilkosokra az Assassin's Creed: Rogue-ban, miután a templomosok rendjében találta meg a vigaszát. Hajójával jéghegyek között lavíroz és baráti kapcsolatot ápol a harmadik rész kedvenc karakterével, Haythammel is.
A Unity november 13-án érkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, ugyanazon a napon, mint a Rogue, ám utóbbi csak PS3-on és Xbox 360-on teszi tiszteletét.
Persze, túlzás hogy törekedtek rá, de érezni lehetett, hogy ők is látják a lehetőséget és próbálnak nyitni felé és megalapozni azt. Csak aztán azzal hogy elvetették, még rosszabbul jöttek ki belőle, mintha bele se kezdtek volna. De teljesen mindegy, az Ubi már rég elbaszta, és ezen nem tudunk változtatni. Kíváncsi vagyok idén a Unity milyen "teljesen új és eddig még nem látott" jelen-szálat vezet be.
Hát az elég kínos...
#7: Én úgy emlékszem, hogy az Ubi tartotta a száját az első résznél, és egy szót nem szólt Desmond-ról, a játék indításakor láthattuk először. De lehet tévedek, az első rész híreit még nem igazán követtem anno.
#1: A koncepció amiről te beszélsz, bár folyamatosan háttérbe szorult, azért végig jelen volt, a harmadik résszel bezárólag. Azt nem értem csak, ha az Ubinak is ennyire nem tetszik a jelen szál, akkor a 3 után már tényleg el is hagyhatták volna teljesen. Mi értelme erőltetni? Én örülök neki ha van, de akkor meg ne csináljanak félmunkát.
Na mindegy, felesleges tovább ragozni. Szerintem a Desmondos szál nem volt félresikerült koncepció.
Nem lehet koncepciónak nevezni valamit, amit kivonva a képletből a játék 99%-ban ugyanaz marad.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.