A Slightly Mad Studios új autóversenye nem csak kategóriáján belül lesz az egyik legjobb grafikájú játék, hanem az év legszebb címének díjáért is nagy esélyekkel fog versenybe szállni.
Nemrég tudtuk meg, hogy idén novemberben a nagyközönség számára is megjelenik a Project C.A.R.S, ezzel pedig végre elkészül a Slightly Mad régóta fejlesztés alatt álló ambiciózus játéka. A Project C.A.R.S. rengeteg autót és pályát fog kínálni a játékosok számára, mindezt pedig lehengerlő látvány mellett élvezhetjük.
Mivel a játék érkezik PC-re és konzolokra is, felmerülhet bennünk a szokásos kérdés: melyik verzió is fog jobban kinézni? Vajon fel tudnak-e nőni a konzolos változatok a PC-shez? Nos, az alábbi videó talán segít választ adni a fenti kérdésekre.
ez se fogja elérni a büdös életbe se a jó öreg NASCAR2003 from Papyrus színvonalát, hehe
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=NJnDEct9uXA#t=143
Cristiano, segíts!
Szimulátor lesz ez, nem Need for Speed. A videón nekem úgy tűnik, gamepaddel vezettek, ezért tűnhet árkádnak az irányítás. Így már mindjárt másként fest a dolog: http://www.youtube.com/watch?v=NVoLE9n6ol8 vagy így: https://www.youtube.com/watch?v=12rDwH95Nzs
Ráadásul ahogy nézem, az esőcseppek valóban fixen a képernyőn vannak, és ahogy mozog a sisak (a fej), semmi változás nincs a pozíciójukra. Tehát mintha egy külön kamera lenne a "szemeden belül".
Ez főleg akkor látszik, amikor az esős pályán kameraképet vált, és az esőcseppek fixen maradnak, és csak a layer változik előtte...
Egy új generációs játéknál én nem is értem, hogy lehet ilyen pongyolán megoldani.
Meg amúgy is nem mind1?
De majd úgyis jön az erőfitogtatás mindjárt, mindkét oldalról... :)
Amúgy az reális, hogy a bukósisak azon részén, ahol nincs plexi (alul meg fölül ), ott is folyik az esővíz? Mintha a képernyőn lenne, nem is a bukón...
Azért kérdem, mert még sosem volt rajtam...
DE a PC-t Sosem Lehet PS4-el hasonlítani. Úgy lehetne, hogy 125e Ft-os PC vs ps4
Mert 300e-es gép biztos sokkal jobb
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.