Pörögnek az események a Hatred körül, ami a koncepciójának köszönhetően nemcsak a játékosokat osztja meg, de láthatóan a Valve-nál sem tudják, hogy mit kezdjenek vele. Tegnap írtunk arról, hogy a Steam előszobájának tekinthető Greenlightról levették a játékot, ami a fejlesztők szerint abszolút nem volt jogos az üzemeltetők részéről.
Nos, úgy tűnik, utólag ezt a Valve is belátta. A Hatred visszakerült a Greenlightra, sőt maga Gabe Newell kért elnézést a Destructive Creationstől a történtekért. Üzenetét a srácok meg is osztották velünk: "Tegnap hallottam, hogy levettük a Hatredet a Greenlightról. Körbekérdeztem, hogy miért csináltuk ezt, és kiderült, hogy nem volt jó döntés a részünkről, ezért újra feltesszük a játékot. Elnézést kérünk, elvégre a Steam arról szól, hogy eszközöket adjunk a tartalomgyártók és a játékosok kezébe. Sok sikert a játékotokhoz!"
Köszi, godach!
Aki panaszkodik az ilyen agyatlan gyilkolászás miatt, az árulja el nekem, hogy a következő játékot miért nem tiltják be?
Plague Inc. (A nem látod, hogy halnak meg az emberek nem ér:)
Mondjatok egyetlen okot, kíváncsi vok a válaszokra.
A másik meg az, hogy ne temessük a játékot, hogy agyatlan öldösés, sztem kell lennie benne vmi történetnek attól, hogy ezt még nem fejtettik. Ha ilyen nincs, na akkor felmerülhetnek erkölcsi dilemmák.
Ha meg tényleg valóságszerűen lesznek ábrázolva az áldozatok szenvedései, akkor ez lehet inkább pozitív, mint amikor csak minden második játékban fejbelövök valakit, vagy levágom a fejét, kiszakítom a gerincét stb., vagy félbeharapott zombik jönnek ellenem. Itt akár el is gondolkozhat az arra hajlamos játékos, hogy tényleg akarja-e ezt a valóságban is megélni.
Ha ez a játék erőszakra nevel, és be kellene tiltani, akkor az esténként minden csatornán minden nap látható "krimi" sorozatok nagy része is tiltólistára kerülhetne, mert már évek óta csak ez megy mindenhol (gyilkos elmék, gyilkos számok, gyilkos gyilkosok gyilkosai... stb.).
Mellesleg már első helyen van Greenlight-on, szóval ennyit arról, hogy senkit se érdekel a játék.
Az efféle játékok miatt mondja pár feminista szülő h a "Videojáték erőszakossá tesz" És ezt én úgy imádom hallgatni :(.
Le kellet volna lőni az egészet.Mondjuk szerintem így is bukás lesz, de mind 1.
pl. a napokba se
az amerikai ámokfutások akkor kezdődtek, amikor ez a game jövőre, 2015-ben megjelent
"- Discovering the plot evolving in a non-linear way." (a steampowered-ről)
(magyarul kábé: "Fedezd fel a nem lineárisan kialakuló cselekményt."
É-L-I-E-N !!!
Visszatért a Half Life 2 EP3 ,Gabel Newell elnézést kért a késésért.
Dühükben elkezdtek kampányolni, hogy a fejlesztők rakják be a videojátékosokat karakterként, hogy jól le legyenek mészárolva.
Mint ha bárkit is izgatna a dolog...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.